Wednesday, May 20, 2015

Jana Pendapatan Tambahan dengan Program YES Shaklee!!

Salam semua. Petang ni feel free saya nak share info untuk sesiapa sahaja yang teringin sangat nak tambah pendapatan sendiri. Dengan cara apa? Melalui Program YES Shaklee!!

Apa tu YES?


YES - Young Entrepreneur System, dianjurkan oleh Shaklee merupakan satu program keusahawanan dan sangat bagus untuk mereka yang sedang mencari pekerjaan mahupun pendapatan tambahan.

Program YES bukan hanya menawarkan peluang pendapatan hebat malah Shaklee Universiti yang diwujudkan adalah untuk membantu pengedar supaya mempunyai ilmu dan berwibawa dalam menjalankan perniagaan Shaklee.

Jika anda sedang mencari pendapatan tambahan ataupun pekerjaan, saya ingin mengajak anda menyertai YES program kerana melalui program ini syarikat menawarkan pendapatan tambahan UP TO 50% !!!! Betul atau tidak? Ya..sehingga 50%!!

Bayangkan jika anda berusaha untuk mendapat pendapatan bulanan RM1000, syarikat akan membayar pendapatan TAMBAHAN 50% ke atas bonus anda! Jadi berapa Bonus anda? Ya..RM1,500. Bagi saya cukup banyak untuk nilai pendapatan tambahan.

Tapi perlu ingat, jika anda sanggup usaha lebih daripada Rm1,000 maka pendapatan anda juga akan jadi LEBIH HEBAT!


Namun, untuk mencapai sesuatu yang HEBAT, anda perlukan MENTOR untuk membantu anda!Betul kan..Ilmu tanpa Tindakan adalah sia-sia!! Perjuangan tanpa MENTOR takut tersalah laluan.  Kami sedia membantu!

Jom Jana Pendapatan tambahan dengan Program YES Shaklee!!

Mentor, Ilmu dan Tindakan yang betul akan membantu anda mencapai impian yang setinggi gunung! Ramai dah sign YES! Alhamdulillah...Anda bila lagi?

Oh ya..Program YES Shaklee juga menawarkan FREE Vitalea(multivitamin) tau. Kenapa anda wajib dapatkan Multivitamin FREE ni, boleh baca di SINI. Produk Bagus, Program Best, Usaha Ligat, Income Hebat!!

Berminat nak sertai kami???



Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2
 

0 comments:

Post a Comment