Tuesday, May 19, 2015

Nutriferon - Immune Booster Terbaik!

  No comments    
categories: 
Salam semua.. Sekian lama menyepi, Nutriferon Shaklee iaitu Immune Booster Terbaik telah kembali!! Yeayy..Agak ramai customers yang sering bertanyakan kehadiran Nutriferon ni tau. Yelah..rasanya hampir setahun juga Nutriferon menghilangkan diri.

Haa..agak-agak kenapa ye ramai sangat yang mencari Nutriferon Shaklee ni?? 

Jom..saya share sedikit sebanyak info mengenai Nutriferon Shaklee - Immune Booster Terbaik!!


Nutriferon - Penemuan Terhebat dalam bidang Immunologi


* Dicipta Oleh Dr. Yasuhiko Kojima pada tahun 1954 setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, Dr. Yasuhiko Kojima telah menghasilkan satu-satunya Interferon semulajadi di dunia dimana gabungan ekstrak 4 jenis tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago. 

Campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan ini menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan. Nutriferon merupakan Formula ekslusif dan dipotenkan oleh Shaklee dan tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai dan hanya boleh didapati melalui Shaklee.




Siapa yang perlu ambil Nutriferon?

  • Mereka yang sering sakit, selsema, demam, batuk 
  • Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan
  • Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
  • Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.
  • Mereka yang sering stress.
  • Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
  • Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.
  • Mereka yang ada mempunyai allergi, resdung dan eczema.

 

Jom Ketahui Manfaat Utama Nutriferon - Immune Booster Terbaik!


1. Menguatkan sistem imun dalam 3 hari 

  • Seperti info di atas, Nutriferon merupakan satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Jadi, ia mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun tubuh badan dengan mengerahkan sistem pertahan semulajadi tubuh  membunuh :T-sel, B-sel, dan macrophage.
2. Melawan kanser dan tumor 
  • interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
3. Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B & C 
  • keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.
4. Melambatkan Penuaan 
  • formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan seterusnya menjadikan sel-sel lebih sihat.
5. Memperbaiki Masalah Menopaus 
  • Masalah yang sering berlaku berkaitan dengan menapous seperti darah tinggi, tahap kolestrol yang tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain menjadi lebih baik dengan pengambilan Nutriferon.
6. Membantu masalah PMS 
  • Pengambilan Nutriferon terbukti secara klinikal mampu untuk mengurangkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan sistemk endokrin iaitu kekejangan semasa hadi (menstrual cramps), sakit-sakit belakang, sakit pada payudara (tender breasts), masalah jerawat, keresahan dan kegelisahan, masalah tidak dapat tidur (insomnia) dan mood swing.
7. Melindungi terhadap influenza 
  • ia mengimbangi kepada respon alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan untuk melindungi daripada jangkitan pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
8. Meringankan tekanan dan kelesuan 
  • Pengambilan nutriferon membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

Haa..dah tau sedikit sebanyak mengenai Nutriferon - Immune Booster Terbaik kan. Jom-jom..Nak belanja macam-macam Testimoni Nutriferon:

a) Testimoni Nutriferon bantu redakan Demam.




b) Nutriferon bantu untuk legakan Demam Panas




c. Nutriferon bantu kurangkan masalah Tonsil


d. Nuriferon bantu kurangkan masalah selesema dan eczema

e. Nutriferon bantu redakan masalah Resdung


Alhamdulillah..seronoknya saya dapat berkongsi satu produk yang amat baik untuk semua. Harap-harap ianya bermanfaat untuk sesiapa sahaja yang ada masalah yang berkaitan. Haa..dah tahu kan kenapa Nutriferon Shaklee sentiasa menjadi kegilaan ramai. Sebab utamanya ialah Nutriferon merupakan Immune Booster Terbaik!!

Nak dapatkan Nutriferon ni, boleh hubungi saya ya. Saya sedia berkhidmat untuk anda dan memberi konsultasi terbaik untuk semua.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment