Sunday, May 17, 2015

Lebih Bertenaga Ketika Berpuasa dengan Mighty Triple Gems

Salam semua.. Hari ni sudah 28 Rejab. Semalam berkesempatan untuk merasai nikmat puasa sunat 27 Rejab. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar dengan Izin Allah. 


Sedar tak sedar, lebih kurang sebulan sahaja lagi kita nakk menyambut bulan Ramadhan kan. InShaaAllah jika dipanjangkan umur, ini Ramadhan kali kedua saya berpuasa sambil menyusukan anak. Ramadhan sebelum ni berpuasa ketika mengandung 7 bulan setengah, alhamdulillah juga dengan Izin Allah semuanya berjalan dengan lancar.

Nak kekal bertenaga sepanjang berpuasa kan..jom ketahui bagaimana caranya..


Bagaimana untuk mengekalkan badan kita lebih bertenaga di bulan Ramadhan dengan Shaklee? 

Bagi anda ibu-ibu menyusu mahupun hamil, kadang2 rasa gusar nak berpuasa sebab takut tak tahan lapar dan takut production susu merudum kan??


Jangan Risau ya..dengan pengalaman saya sendiri, ESP, Mealshake & Performance Drink (PD) boleh membantu anda..InShaaAllah. Gabungan hebat 3 suplemen ni dikenali sebagai Mighty Triple Gems. 


Mighty Triple Gems amat sesuai untuk diambil oleh semua golongan termasuklah golongan ibu menyusu yang mahu berpuasa tanpa menjejaskan pengeluaran susu ibu, ibu yang sedang mengandung tanpa rasa risau berpuasa boleh menjejaskan tumbesaran janin, wanita dan lelaki yang mempunyai gastrik dan golongan warga tua yang dh kurang selera nk bersahur dengan menu yang berat.
Mighty Triple Gem membantu anda kekal cergas dan bertenaga walaupun sedang berpuasa.

Jom saya terangkan satu-satu suplemen hebat ni:
Performance Drink Shaklee (PD)

✔ Minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik. 
✔ Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina. Formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
✔ Performance Drink membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan, membantu mencegah rasa dehidrasi akibat kurang minum diwaktu berpuasa.
✔ Fungsinya tak sama dengan milk booster atau makanan penambah susu lain kerana ia bukan untuk menambah susu sebaliknya menjaga sistem tubuh badan kita dalam sehari berpuasa dan menyusu/mengepam.
✔ Bersifat isotonik (jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita). Kesannya ia akan mudah diserap, lantas meningkatkan kadar gula di dalam darah membuatkan tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT!
>> Testimoni pengguna yang minum PD di SINI

Energizing Soy Protein Shaklee (ESP)

✔ Protein lengkap yang mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel. 
Protein adalah amat penting dalam pembinaan tubuh badan kita, terutama kepada janin dan bayi yang sedang membesar
Membekalkan tenaga dan rasa kenyang, sangat baik untuk supplement tambahan diet untuk mengawal berat badan (juga sesuai untuk ibu-ibu hamil dan menyusu) 
✔ Diperlukan untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat 
Membantu sistem pertahanan tubuh untuk melawan penyakit 
Membanyakkan susu badan (milkbooster) dan juga sangat bagus dalam mambantu memekatkan susu
✔ Membantu mengekalkan kepejalan otot 
Glisemik rendah yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal 
mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat

Kelebihan Mealshake Shaklee 


Meal Shakes Shaklee adalah salah satu pilihan pemakanan yang diberi jolokan ‘easy-on-the-go meal’ kerana penyediaannya yang begitu mudah, dan lengkap membekalkan nutrient keperluan harian.
✔Boleh dijadikan instant sahur atau sarapan pagi untuk seisi keluarga
✔Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral serta kalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak, juga memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
Meal Shakes Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein, membekalkan nutrisi kepada mereka yang sukar untuk menelan supplemen dalam bentuk pil terutama warga tua. 
Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik yang mempunyai Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.


Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment