Monday, May 11, 2015

Pengedar Shaklee Penang dan Seluruh Malaysia

  No comments    
categories: 
Shaklee..Shaklee!! Kini di mana-mana ;)

Meh baca sedikit info mengenai Syarikat Shaklee
Shaklee Corporation merupakan pengeluar dan pengedar makanan tambahan (supplement vitamin dan mineral), produk pengurusan berat badan, produk kecantikan dan produk isi rumah.

Pengasas Syarikat Shaklee

dr forest c shaklee

Di Shaklee, kami percaya bahawa alam semula jadi mengandungi 1001 rahsia untuk kehidupan yang lebih lama, sihat dan produktif.
Kisah kami bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.

Hari ini, shaklee merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Kami melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk kami Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.


Sejak lebih 50 tahun, jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan.

Tiga jaminan kami apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra alam.



Jaminan Shaklee dengan menghasilkan produknya sentiasa selamat, sentiasa berkesan, dan sentiasa mesra alam, menjadikan saya sebagai salah seorang pengedar Shaklee di kawasan Pulau Pinang. Antara misi saya adalah ingin mencorak gaya hidup sihat dalam keluarga saya serta menarik jutaan lagi warga Malaysia untuk menambahbaik nilai kesihatan masing-masing dengan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan, iaitu SHAKLEE!!




Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatsApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment