Thursday, May 14, 2015

Terjatuh CINTA dengan Pencuci Muka NutriWhite

Assalamualaikum..

Tadaa..saja nak bagitahu. kita dah Terjatuh CINTA dengan pencuci muka Nutriwhite pulak :D

Rasanya semua perempuan suka cantik-cantik ye tak. Termasuklah saya ni. Sejak dari dulu asyik suka tukar-tukar pencuci muka. Sebab apa? sebab tak jumpa pencuci muka yang sesuai dan tak jumpa pencuci muka yang mampu membuatku jatuh Cinta.. ;)


Macam mana boleh terjebak dengan pencuci muka NutriWhite?


Mula-mula saya nak cuba pencuci muka ni adalah sebab saya seorang pengedar Shaklee. hmm..yela, kenalah cuba dulu baru tahu ok ke tak nak rekomen kat orang ye tak. Sebab yang kedua adalah tak tahan tengok testimoni pengguna pencuci muka nutriwhite Shaklee ni yang rasanya memang sangat positif dengan hasil pencuci muka NutriWhite ni.

Ahhaa..hasilnya memang sangat-sangat puas hati tau.


Pencuci muka NutriWhite  yang saya guna ni namanya Gentle Deep Foaming Cleanser. Boleh tahan lebih daripada 6 bulan penggunaan tau.

Macam mana tahu?

Sebab saya mula pakai masa pencuci muka NutriWhite ni masa berpantang baby kedua saya Zeyad Rizqy. Sekarang baby Zeyad dah 7 bulan lebih hampir 8 bulan. Baru je habiss..dan baru je ganti dengan yang baru. Wah2..lama tu kan. Bagi saya memang sangat berbaloi ;)


Kenapa saya suka sangat pencuci muka ni?



Sebab...
  •  Bila cuci muka, rasa SEGAR dan BERSIH je.
  •  Dalam pencuci muka ni ada rumpai laut yang mengHILANGKAN KEKOTORAN, memBUANG sel-sel mati dan MENEGANGkan.
  •  Alga Hijau MENYAHTOKSIN dan meLEMBAPkan. Kulit rasa Moist2 gitu.
  •  Strawberi Begonia menCERAHkan dan mengIMBANGI pigmen
  •  Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta TIDAK MENGHAKIS atau mengelupas
  •  Pori2 kelihatan semakin MENGECIL
  •  Kulit muka boleh rasa sangat KURANG BERMINYAK berbanding sebelum ni.
.

Apa kata mereka?

Sekarang jom saya kongsikan pulak apa kata mereka yang lain tentang pencuci muka NutriWhite ni:






Haa..tengok. Rata-rata pengguna memang sangat berpuas hati kan. Pencuci muka NutriWhite boleh dikatakan produk hot sekarang dan antara produk 'must buy' oleh semua tau.

Nak guna pencuci muka macam saya?


Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment