Tuesday, July 12, 2016

Cegah dan Rawat Kanser dengan Vivix

Dikatakan penyakit kanser meningkat di negara ini dan menjadikannya sebagai pembunuh nombor dua negara selepas penyakit jantung. 80% membabitkan kanser payudara, diikuti pula kanser prostat dan beberapa jenis kanser lain seperti kanser tulang dan kanser darah.


Ramai yang mengetahui kos rawatan kanser adalah tinggi dan tidak mampu ditanggung oleh pesakit. Biasanya mereka yang diserang kanser memerlukan kos antara RM40,000 ke RM300,000 untuk rawatan berikutan peralatan dan ubat-ubatan yang mahal.

Perubahan gaya hidup, persekitaran, makanan seharian dan cara pemprosesannya serta tekanan hidup merupakan antara punca penyakit kanser yang semakin meningkat naik.

Jadi, hari yang agak lapang ni rasa gembira untuk berkongsi satu ikhtiar cegah dan rawat kanser dengan Vivix.


Sebelum tu jom kita tengok bagaimana sel kanser boleh membiak seterusnya menjadi penyebab kepada terjadinya kanser.

Pembiakan Sel Kanser

Dalam seharian, badan kita terdedah kepada radikal bebas daripada udara, pemakanan, pencemaran dan juga toksin yang mengakibatkan kemusnahan sel pada tubuh kita. Sel-sel rosak yang tidak diperbaharui dengan baik akan berkumpul menjadi Tumor/Ketumbuhan dan menjadi penyebab kepada penyakit KANSER.


Kanser berlaku apabila sel-sel yang tidak normal berkembang dan merebak dengan cepat. Sel-sel kanser terus membiak dan membahagi hingga tidak terkawal dan tidak mati. Sel-sel kanser biasanya berkumpul atau berkelompok lalu membentuk tumor.


Tumor yang sedang berkembang menjadi benjolan sel-sel kanser yang boleh memusnahkan sel-sel normal disekitar tumor dan memusnahkan tisu-tisu tubuh yang sihat dan membuatkan seseorang itu jatuh sakit.

Ada juga sel-sel kanser yang memecah daripada tumor asal dan bergerak ke bahagian lain tubuh, di mana ia terus membiak dan membentuk tumor baru. Beginilah caranya kanser merebak. Tumor yang merebak ke tempat baru dalam tubuh dikenali sebagai metastasis.



CEGAH DAN RAWAT KANSER DENGAN VIVIX

VIVIX merupakan satu-satunya supplement yang dapat menyerap masuk terus ke dalam DNA sekaligus merawat DNA yang rosak.

Merawat DNA yang rosak amatlah penting kerana DNA lah yang mengawal segala aktiviti dalam Sel tubuh. Sebab itulah, rawatan di peringkat DNA boleh membantu kita mencegah apa jua risiko penyakit yang boleh menyerang kita pada bila-bila masa termasuklah kanser.

Bayangkan macam ni..apabila DNA kita sihat,secara automatik sistem dan organ-organ lain dalam tubuh badan kita juga akan sihat dan dapat bekerja dengan baik. Ini kerana sel-sel tubuh memang saling berkait antara satu sama lain kerana sel-sel akan membentuk tisu,sekumpulan tisu akan membentuk organ,dan seterusnya organ-organ ini akan membentuk satu sistem dalam tubuh kita.


Kandungan dalam Sebotol Vivix


Kandungan utama dalam VIVIX adalah RESVERATROL yang merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut daripada penyakit. Resveratrol adalah fenolik atau sebatian polifenol yang telah didapati mempunyai aktiviti antioksidan yang kuat.

Tumbuh-tumbuhan mewujudkan resveratrol untuk melindungi diri mereka daripada tekanan yang disebabkan oleh perkara-perkara seperti keadaan semakin miskin dan cuaca yang teruk.


Kebaikkan Resveraterol

Resveraterol adalah anti oksida yang kuat untuk mematikan pertumbuhan sel-sel virus, bakteria dan kanser
Resveraterol dalam kandungan vivix merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser. Resveraterol bukan sahaja menghindar kanser malah dicadangkan sebagai rawatan tambahan.
 

Testimoni Cegah dan Rawat Kanser dengan Vivix

 Testimoni Vivix 1
 


Testimoni Vivix  2

Testimoni Vivix  3



Testimoni Vivix  4
 


Kanser merupakan antara penyakit yang digeruni. Apa-apa pun yang terjadi, kita masih mampu untuk cegah dan rawat Kanser dengan Vivix. Dengan Izin Allah jua, pengguna vivix yang mempunyai penyakit kanser boleh sembuh dan pulih seperti biasa. Alhamdulillah. 

Harga Vivix? Tak sampai RM500..jauh lebih murah daripada kos rawatan dan ubat-ubatan untuk penyakit kanser. Pilihan dan ikhtiar di tangan kita.
  
 

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment