Monday, June 27, 2016

Bahayanya Set Bersalin Shaklee!!

Set Bersalin Shaklee merupakan antara set bersalin yang mendapat sambutan hangat di pasaran. Ada yang memberikan feedback yang baik selepas menggunakannya. Ada juga yang menyatakan bahawa bahayanya set bersalin shaklee ni. Betul ke?

Mengikut pengalaman saya sendiri, set bersalin shaklee memang sangat bagus dan berkesan. Memang tidak dinafikan..tapi kalau difikir-fikirkan semula, memang ada rasa bahayanya set bersalin shaklee ni.

Bahayanya set bersalin Shaklee ni..

      Bahaya yang pertama! Apabila ibu berpantang ambil set bersalin shaklee ni, badan ibu akan rasa sihat dan lebih bertenaga. Jadi, ibu akan jadi aktif dan tak reti nak berehat. Ada juga ibu berpantang yang dimarahi orang tua mereka bila mana ibu berpantang dengan set bersalin shaklee ni asyik sangat membuat kerja-kerja rumah pula. 

   
Bahaya yang kedua! Ada ibu berpantang yang melanggar pantang dengan keluar pergi menguruskan hal kerja seawal kurang 2 minggu berpantang. ish..ish..badan rasa sihat, terus langgar pantang ye ibu. Berpantang tetap berpantang ye..mesti kena jaga betul-betul walaupun badan ibu memang rasa sangat sihat dan cergas bila ambil set bersalin shaklee ni.


     Bahaya yang ketiga! Jalan laju je, tak reti berjalan perlahan. Mak kata orang dulu-dulu, dah pantang sebulan pun masih lagi jalan rapat-rapat sebab luka jahitan belum baik sepenuhnya. ibu yang berpantang dengan set bersalin shaklee ada yang siap pakai jeans lagi. Sebab biasanya,luka jahitan bersalin akan baik kurang daripada 2 minggu.


        
Bahaya yang keempat! Susu ibu memang akan mencurah-curah. Ada yang mengalami payudara bengkak, bengkak susu jika tidak pam. Jika taknak mengalami bengkak sus, kurangkan dos ESP ya ataupun boleh standby Lecitin untuk mengurangkan sakit bengkak susu dan melancarkan saluran yang tersumbat.


Baca : 5 tips kurangkan bengkak susu dengan cepat

        Bahaya yang kelima! Bersedia jadi macam anak dara semula. sebab set bersalin shaklee juga membantu bakar lemak ibu masa berpantang. ada yang hilang 11kg dengan set berpantang shaklee tau. Bahayanya set bersalin Shaklee ni..






Bahayanya set bersalin Shaklee ni..buat ibu-ibu berpantang perasan badan mereka 'sangat sihat' dan tak mahu berpantang dengan betul disebabkan set bersalin shaklee ni sangat bagus dan berkesan.

Buat ibu-ibu yang berpantang dengan Set bersalin Shaklee, silalah berpantang dengan betul ya.. jaga pantang betul-betul 44hari walaupun luka jahitan ibu sembuh dengan cepat dan badan ibu rasa sangat sihat dan kuat ok. Mungkin sekarang ibu tak rasa kesannya, tapi untuk jangka masa yang panjang siapa tahu kan. pesan orang-orang tua tu ada je sebabnya..so ikut baik-baik ya ;)

Nak dapatkan vitamin terbaik semasa berpantang, boleh terus hubungi saya ya.

Salam sayang, Sharifah Zawiyah.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call / Sms / WhatsApp: 013 – 433 3652

0 comments:

Post a Comment