Monday, August 22, 2016

Basic H Shaklee, Pencuci Serbaguna

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum semua..

Sebelum ni belum sempat nak berkongsi dengan anda semua pasal Basic H Shaklee , pencuci serbaguna ni. Dah setahun lebih saya guna, baru minggu lepas saya tukar kepada botol yang baru. Hmm..jimat ke jimat. anda sendiri nilaikan. Bagi saya memang jimat guna Basic H Shaklee ni sebagai pencuci serbaguna.


Kenapa Basic H Shaklee, pencuci serbaguna? 


Sebab macam-macam benda yang boleh dicuci menggunakan Basic H Shaklee ni. Kebiasaannya, saya guna Basic H untuk mengemop lantai, mengelap meja makan, mencuci dapur yang penuh dengan percikan minyak selepas memasak, mengelap perabot yang berdebu, menghilangkan kotoran daki di baju pun saya pernah gunakan basic H. Memang best sebab ianya menjadikan kerja saya lebih mudah!!

Bagi saya, setiap rumah perlu ada sebotol Basic H Shaklee, pencuci serbaguna untuk memudahkan kerja-kerja rumah anda. Hanya perlukan beberapa titik basic H dan masukkan ke dalam spray yang berisi air. Ianya sangat menjimatkan :D

Istimewanya Basic H Shaklee

  • Kepekatan yang tinggi - 16 auns basic-H mampu menjadikan sehingga 48 gelen pembersih berkuasa apabila dicampur dengan air.
  • Digunakan bagi beribu-ribu kerja rumah, pecuci serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran, minyak gris, dan kotoran dari permukaan mana-mana boleh dibasuh, di dalam dan luar seperti dinding, tingkap, cermin, lantai, peralatan dapur, dapur memasak, perabot.
  • Berformula paten tertunda tanpa perlu dibilas, tiada kesan comot dan tiada kesan calar.
  • Tanpa toksik dan semulajadi
  • Ganda dua tertumpu.
  • Bebas Fosfat
Yang lebih saya suka ialah ianya selamat, berkesan dan mesra alam.

Testimoni Basic H Shaklee, Pencuci Serbaguna


Pelbagai testimoni mereka yang sudah pun menggunakan Basic H Shaklee, pencuci serbaguna ni.

Testimoni 1: Membersihkan dapur gas yang berkarat.

Testimoni 2: Membasuh kotoran yang melekat pada mangkuk tandas.



Testimoni 3: Mengilatkan semula cerek yang telah berkarat.




Testimoni 4: Menghilangkan kerak yang melekat di periuk.



Testimoni 5: Mengilatkan lantai



Testimoni 6: Basuh kasut sekolah anak-anak




Testimoni 7 : Menghilangkan karat pada besi


Testimoni 8: Menghilangkan kotoran pada baju


Dengan Basic H Shaklee, pencuci serbaguna..kerja-kerja rumah anda menjadi lebih mudah kerana tidak perlu menyental sekuat-kuat hati. Jimat tenaga, jimat duit dan jimat masa. :)

Salam sayang,
Sharifah Zawiyah 


Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment