Saturday, August 27, 2016

ESP Shaklee untuk Ibu Berpantang/Bersalin

Assalamualaikum..

Ibu yang baru lepas melahirkan anak sangat memerlukan nutrisi protein dalam pemakanan mereka. Salah satu sumber protein yang boleh ibu ambil, selain telur, daging dan ikan ialah kacang soya.

Kacang Soya mempunyai kandungan protein yang tinggi dan mengandungi hampir kesemua amino asid yang diperlukan oleh tubuh. Sumber protein yang terdapat dalam diet pemakanan ibu bukan sahaja baik untuk ibu, malah ia akan disalurkan kepada bayi melalui susu ibu. Banyak khasianya tau!



Protein daripada sumber kacang soya pilihan ramai pastinya ESP Shaklee. Nak tahu apa kepentingan ESP Shaklee untuk Ibu Berpantang/Bersalin ?


ESP Shaklee secara ringkasnya..


Energizing Soy Protein (ESP) mengandungi protein yang rendah lemak, dihasilkan kacang soya yang berkualiti tinggi,  bukan GMO (genetically modified organism) dan mengandungi kesemua asid amino. Ia tidak mengandungi kolestrol dan sesuai untuk ibu yang berada dalam pantang.

3 sudu besar ESP Shaklee setiap hari membekalkan sebanyak 14 gram protein soya sihat dan 500mg kalsium.

Kepentingan ESP Shaklee untuk Ibu Berpantang/Bersalin


Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi untuk mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu, juga penting dalam penghasilan dan pembaikan sel-sel badan dimana ia akan menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru yang lebih baik untuk menggantikan sel lama yang rosak.

Di bawah..saya nyatakan 7 Sebab Pentingnya ESP Shaklee untuk Ibu Berpantang/Bersalin

  • Pengambilan ESP membantu mengembalikan tenaga dan menjadikan badan ibu lebih cergas dan kurang berasa letih.
  • Pengambilan ESP yang bertindak untuk menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru yang baik sangat membantu untuk luka bersalin sembuh dengan cepat.
  • ESP juga memberi rasa kenyang dimana ia membantu mengurangkan keperluan untuk ibu yang menyusu untuk makan banyak dan memudahkan ibu mendapat berat badan ideal dengan segera.
  • ESP juga membantu membaikpulih masalah kulit yang kusam, dan seterusnya menjadikan kulit lebih cantik dan berseri. Bukan ibu je tau, malah bayi yang menyusui susu ibu juga kena tempias kulit muka yang bersih dan gebu.
  • ESP membantu untuk menganjalkan kulit, juga mengembalikan keanjalan aset ibu.
  • ESP(protein) akan merangsangkan pertumbuhan fizikal dan mental bayi, dan secara langsung menyebabkan bayi akan cepat membesar dan menjadi cerdik.

Apa kata Mereka pengguna ESP semasa berpantang


ESP Shaklee untuk Ibu Berpantang/Bersalin memang banyak manfaatnya..Jom tengok antara feedback pengguna di kalangan Ibu Berpantang/bersalin .

Testimoni 1: 

Luka jahit sembuh cepat, badan sihat cergas, kulit muka cantik, susu banyak!

 


Testimoni 2:

Badan segar, Muka tak pucat




Testimoni 3:

Rasa bertenaga, Luka sangat cepat sembuh, Susu melimpah ruah, Kulit rasa Moist, Berat turun 20kg

 



Best ke Best? Satu Canister ESP Shaklee yang penuh manfaat. Percaya;ah..memang tak rugi mencubanya!

Salam Sayang,
Sharifah Zawiyah

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment