Wednesday, August 31, 2016

Harga Ostematrix (Kalsium) Shaklee

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum semua..

Setiap orang daripada kita terdedah kepada risiko osteoporosis terutamanya wanita. Peratusan wanita yang menghidap osteoporosis (masalah tulang) adalah lebih tinggi berbanding kaum lelaki.

Ini kerana, kaum wanita akan mengalami proses datang bulan (haid), hamil dan juga menyusukan anak. Semua proses ini melibatkan penggunaan kalsium yang banyak.


Bagi mereka yang tidak menggemari susu, pastinya agak sukar untuk mencukupkan bekalan kalsium yang diperlukan oleh badan. Jangan risau! Dengan mengamalkan Ostematrix iaitu kalsium Shaklee, ianya menjadi mudah belaka ;)

Baca: Kebaikkan Ostematrix untuk Ibu Mengandung dan Menyusu

Harga Ostematrix (Kalsium) Shaklee


Hanya dengan RM61 sahaja boleh dapat sebotol Ostematrix yang mengandungi 120 biji
Pengambilan 4 biji sehari ( bersamaan 4 gelas susu berkalsium tinggi) cukup untuk memenuhi bekalan kalsium yang badan anda perlukan.

Jadi, sebotol tahan selama sebulan dan hanya memerlukan kos RM2 sahaja untuk sehari.

Mahal?? Tidak sama sekali. Harga Ostematrix (Kalsium) Shaklee adalah sangat murah dan berbaloi untuk keperluan harian  jika dibandingkan dengan pengambilan susu segar setiap hari.

Untuk kiraan anda...Harga sekotak susu segar RM8. Jika berjimat dalam pengambilan, sekotak susu segar boleh tahan untuk 2 hari (lebih kurang pengambilan 2 gelas susu sahaja sehari). Sebulan perlu belanja RM120 untuk 15 kotak. Mahal kan!

Baca: 7 Set Combo Popular Ostematrix
 
Jauh lebih mahal jika dibandingkan dengan harga Ostematrix (Kalsium) Shaklee kan. Tambahan lain, kita juga perlu memastikan susu yang diambil tiada sebarang pengawet dan gula tambahan.



Jalan mudah untuk bekalan kalsium tubuh anda ialah dengan Ostematrix. Ambil masa tak sampai 10 saat pun untuk telan 4 biji Ostematrix. Pilihan di tangan anda!
Lebih banyak testimoni Ostematrix di SINI ya.

Salam sayang,
Sharifah Zawiyah

Sebarang pertanyaan atau perlukan konsultasi produk, boleh terus hubungi saya:

Call / Whatsapp : 013 – 433 3652 (klik untuk terus whatsapp saya)

Add Fb saya : Sharifah Zawiyah untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan produk Shaklee.

Klik Like & Follow FB Page saya: MamaZiqry Shaklee Penang


Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.
Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI
COD Shaklee area Penang ( Farlim, Air Itam, Bukit Bendera, Jelutong, USM, Georgetown, Bayan Baru) dan Pos Laju seluruh Malaysia


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment