Wednesday, August 31, 2016

Bakar Semangat di Merdeka Intensive Coaching

Assalamualaikum..

Selamat Hari Merdeka!! Alhamdulillah..dah 59 tahun kita kecapi kemerdekaan. Bagaimana kita menghayati erti kemerdekaan?? Tepuk dada tanya iman ;) Moga negara kita Malaysia dilindungi Allah daripada mara bahaya.aamin.



Sempena merdeka tahun ni, baru-baru ni saya pun terlibat dalam satu projek untuk bakar semangat di Merdeka Intensive Coaching, yang dianjurkan oleh Master Nur Laila dan Master Farihah bersama-sama Otai Shaklee selama lebih 25 tahun iaitu Master Tuan Haji Roslan.

Ingin mencapai sesuatu yang kita ingini, kita perlu mencari dan mendekatkan diri dengan individu yang mempunyai misi yang sama...minat yang sama, dan juga individu yang boleh menjadi mentor yang memberi tunjuk ajar kepada kita.

Contoh biasa, jika anda nak kurus dan berusaha untuk turunkan berat badan, cuba dekatkan diri dengan orang yang boleh menaikkan anda, menolong anda, memberi semangat kepada anda. Cari kawan yang mempunyai niat yang sama, dan yang paling penting cari mentor yang boleh tunjuk ajar cara Kurus yang betul.

Pandangan negatif daripada sekeliling pasti ada, itu cabaran anda. Jadi, elakkan orang yang selalu merendahkan misi anda. Ketepikan semua perkara negatif daripada luar ok. In shaa Allah, misi anda akan berjaya.

Baca: Tips Turun Berat Badan


Dalam Shaklee pun sama. Shaklee merupakan perniagaan saya sendiri. Jadi, sangatlah penting untuk saya sentiasa membakar semangat di dalam diri supaya berada di landasan yang betul. Perniagaan Shaklee, pilhan saya.

Baca: Cara Nak jadi Ahli Shaklee

Jika tak tahu berbisnes? kita cari mentor yang boleh tunjuk ajar. Jika rasa tak cukup ilmu, kita pergi cari gali ilmu biarpun sampai ke negeri Cina :D


Sedikit perkongsian, Beberapa keping gambr sebagai kenangan dan pembakar semangat!!


Sahaja aku datang ke kelas hari ini kerana Allah untuk.....

Sharing daripada Master Farihah

Alhamdulillah..ramai pengedar yang hadir. Sama-sama ingin menambah ilmu, juga ingin bakar semangat di Merdeka Intensive Coaching bersama Otai Shaklee 25 tahun, Master Tuan Haji Roslan ;)

Anak-anak Shaklee pun Ada. Shaklee bisnes MESRA FAMILY.

Khusyuknya daku.. ;)


Wefie Di Merdeka Intensive Caoching

Alhamdulillah..4 jam slot menuntut ilmu bersama Otai Shaklee berjalan lancar. Cukup banyak ilmu yang dikongsi pada hari tersebut. Antaranya, cara berkesan 'Offline Sales', Cara menangani penolakan, Cara duplikasi, Cara membina Organisasi Shaklee dan banyak lagi..memang tak rugi join!

Moga ada peluang dan juga rezeki untuk join aktiviti seperti ini lagi..

Salam sayang,
Sharifah Zawiyah

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment