Monday, August 08, 2016

Vitamin untuk Kurangkan Sakit Lutut

Assalamualaikum semua.

Baru-baru ini mak saya mengadu kakinya bengkak dan sakit pada lutut. Tengok mak memang nampak sukar untuk bergerak dan bangun berjalan.

Tidak pasti jika mak ada salah makan masa sambutan hari raya atau ada masalah lain. Dalam seminggu tu cuba makan ubat yang doktor bagi, namun masih belum berkurang dan masih lagi rasa sakit yang sama. Risau jugak kalau-kalau ada masalah buah pinggang macam ayah. huhu..

Alhamdulillah..hasil pemeriksaan darah, doktor bagitahu mak takde masalah..semua normal. Buah pinggang pun ok. Oleh kerana ubat doktor pun dah habis, saya bagi mak cuba Vitamin untuk Kurangkan Sakit Lutut mak.



Saya beri mak cuba Omega Guard, Ostematrix dan Bcomplex sebagai vitamin untuk kurangkan sakit lutut mak. Oleh kerana AJHT (Advanced Joint Healt Tablet) masih belum ada stok, saya fikir vitamin-vitamin ini cukup untuk ikhtiar kurangkan sakit lutut mak.

Omega Guard untuk mengurangkan bengkak dan inflamasi, serta melancarkan saluran darah. B Complex untuk beri mak tenaga, juga memastikan sistem saraf berfungsi dengan baik. Ostematrix untuk mengurangakan lenguh dan sakit badan, menguatkan tulang dan sistem saraf.

Hari berganti hari, setiap kali telefon mak ayah,saya hanya bertanya khabar sahaja. Tak teringat pasal sakit lutut mak tu.huhu..

Lebih kurang seminggu lebih baru teringat mak takde merungut lagi mengenai sakit lutut dan bengkak kaki. Laju-laju call..barulah tahu rupanya sakit lutut dan kaki bengkak mak dah banyak berkurang. Yeayy..seronok dengar sakit lutut mak dah makin baik. Takdelah susah mak nak berjalan dan naik tangga lagi.
  

Alhamdulillah..ikhtiar saya membuahkan hasil. Cuba beri yang terbaik untuk mak..Allah jua Maha Menyembuhkan. Terima Kasih Allah..

Satu lagi cerita hasil perkongsian rakan seperjuangan saya. Customer beliau mengalami sakit lutut dan terpaksa menggunakan tongkat apabila hendak berjalan. Sebelum ini takda ambil sebarang ubat doktor sebab nak ikhtiar guna Shaklee dulu katanya.

Doktor bagitahu pelincir lutut beliau sudah haus, sebab itulah beliau rasa sakit masa berjalan. Oleh kerana AJHT (permintaan customer untuk sakit lututnya) masih tiada stok, apa yang rakan saya cadangkan ialah Omega Guard dan Ostematrix.

Alhamdulillah..selepas 10hari pengambilan, customer beliau beri feedback positif. Vitamin untuk kurangkan sakit lutut beliau menunjukkan kesan yang baik. Syukur!


Tiada daya upaya kami melainkan dengan Izin dan pertolongan daripada Allah.

Ada yang sedang mengalami sakit lutut? Rasa susah nak bergerak dan berjalan, apatah lagi nak naik tangga..boleh cuba Vitamin untuk kurangkan sakit lutut ni ya.

Saya bantu berikan yang terbaik untuk anda.

Salam sayang,
Sharifah Zawiyah

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment