Monday, September 05, 2016

11 Set Combo Bajet ESP Shaklee


Assalamualaikum..

Promosi ESP!! Tak perlu kata apa-apa. ESP memang selalu mendapat permintaan yang tinggi setiap bulan. Apatah lagi bila tiba masa promosi, bertong-tong ESP akan menjadi rebutan ramaiii.



Sepanjang bulan ni, pasti ada yang rembat 2 tong ESP untuk dapatkan diskaun 5%, dan ada juga yang terus borong 6 tong ESP Shaklee untuk dapatkan 1 tong ESP Shaklee yang berharga RM150. Lebih jimat, lebih bagus gitu ;)

Ada yang ingin dapatkan ESP Shaklee sesuai mengikut bajet? Tak perlu risau ya. Terdapat 11 Set Combo Bajet ESP Shaklee mengikut keperluan kesihatan dan bajet anda. Sambil menikmati kesihatan yang baik, anda juga boleh berjimat.

11 Set Combo Bajet ESP Shaklee


  • ESP + Vitamin E : Gabungan kedua-duanya bantu menjadikan kulit bebas parut, kulit cantik dan cerah. Untuk kesuburan - ESP kuatkan rahim bagi wanita dan vitamin E bantu tingkatkan kualiti dan kuantiti sperma suami. 


  •  ESP + OmegaGuard : Gabungan kedua-duanya sesuai individu yang ingin kurus ( bantu mengenyangkan dan membakar lemak) ; ibu hamil & menyusu (bantu beri tenaga segera, mengenyangkan, meningkatkan IQ bayi serta mengurangkan risiko keguguran @ bayi pra-matang)
  • ESP + VitaLea : Gabungan kedua-duanya terbaik untuk kesihatan optimum, sesuai untuk ibu hamil, ibu menyusu, bersalin, dan juga individu yang selalu lesu dan mengantuk.
  •  ESP + Lecithin : mencairkan lemak dan mengembalikan bentuk badan selepas bersalin, bantu mencergaskan otak
  • ESP + Alfalfa Complex : Gabungan kedua-duanya bantu mengatasi penyusuan ibu, terkenal sebagai milkbooster, yang mempercepatkan penghasilan susu ibu yang lebih banyak dan pekat. Ia juga bantu menganjalkan payudara, berfungsi sebagai kacip fatimah utk keintiman suami isteri, juga mengatasi masalah keputihan. 
  •  ESP + GLA Complex : Gabungan kedua-duanya bantu ikhtiar untuk hamil ; ESP bantu menguatkan rahim dan menstabilkan hormon, GLA Complex mengawalatur kitaran haid dan atasi masalah senggugut
  •  ESP + OsteMatrix : Gabungan kedua-duanya bantu atasi sakit kepala/migrain, bekalkan kalsium mencukupi buat ibu hamil, ibu bersalin dan ibu menyusu, bantu melegakan sakit tulang/sendi, juga terbaik bergabung sebagai Milkbooster (komposisi susu ibu terdiri daripada protein dan kalsium).
  • ESP + Peppermint Ginger  : Gabungan kedua-duanya bantu untuk masalah gastrik ; ESP memberi rasa kenyang berpanjangan, membantu pencernaan dengan meransang pengaliran cecair semulajadi.


  •  ESP + Performance Drink : Gabungan kedua-duanya bantu membekalkan tenaga seharian dan elak dehidrasi dalam tubuh
  •  ESP + Mealshakes : Gabungan kedua-duanya bantu untuk tambah berat badan, membekalkan protein dan vitamin yang lengkap untuk tubuh, membantu pembentukan otot dan tulang


Ada yang belum berkesempatan merasai manfaat ESP Shaklee? Promosi tamat hujung bulan ni ya. Pilih antara 11 Set Combo Bajet ESP Shaklee yang boleh membantu kesihatan anda sekaligus menikmati penjimatan sepanjang promosi.


Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment