Thursday, September 08, 2016

Set Berpantang Terbaik dan Selamat

Assalamualaikum..

Di zaman moden atau dunia di hujung jari ni ramai ibu-ibu yang mencari set berpantang mesti selalu google je kan..

"Apa set berpantang terbaik dan selamat diamalkan sebaik sahaja bersalin"




Rata-rata feedback customer saya ialah "Google set berpantang atau set bersalin je mesti jumpa Set Berpantang Shaklee. Kawan-kawan pun selalu cakap Set Berpantang Shaklee bagus, tu yang saya nak cuba..sebab ramai yang beri jaminan Shaklee Set berpantang Terbaik dan Selamat"

Alhamdulillah...Produk yang bagus, orang akan bercerita juga kan dan testimoni akan tersebar dengan sendirinya ;)

Set berpantang Terbaik dan Selamat untuk Ibu dan Bayi




Khasiat Setiap Vitamin dalam Set Berpantang Shaklee


ESP (Energizing Soy Protein)

  • menguatkan rahim, membantu pertumbuhan sel-sel baru yang lebih baik, membina sel baru dan menggantikan sel dan tisu yang rosak/koyak semasa bersalin, membaikpulih luka, bantu seimbangkan hormon, juga dikenali sebagai Milkbooster Terbaik ibu.

Vitalea (Multivitamin)

  • Multivitamin yang mencukupkan keperluan nutrisi semasa berpantang dan menyusu, bantu beri kecergasan dan tenaga kepada ibu,  juga bantu penghasilan darah merah yang banyak hilang semasa proses bersalin, dan mengawal paras HB ibu.

SR Vitamin C

  • bantu mempercepatkan penyembuhan luka bersalin sama ada luaran dan dalaman, meningkatkan imunisasi ibu dan bayi yang menyusu daripada jangkitan virus.

Ostematrix

  • bantu mengelakkan sembelit semasa berpantang, meredakan kekejangan kaki dan sakit-sakit badan, dan menggantikan kalsium yang hilang serta memenuhi permintaan kalsium bagi ibu yang baru bersalin dan menyusu.

Alfafa complex

  • Jamu moden sebagai perapat, bantu mengurangkan masalah keputihan, , membantu detox dalam darah, juga dikenali sebagai penggalak susu ibu.

Omega Guard

  • tingkatkan imunisasi ibu dan bayi, bantu bakar lemak ibu dan pengurusan berat badan ibu, bagus untuk minda ibu dan bayi dan memastikan DHA & EPA mencukupi dalam menghasilkan susu ibu yang berkualiti.

* Setiap pembelian Set Berpantang Shaklee yang mengandungi 6 vitamin terbaik dia atas akan mendapat PERCUMA 2 'Live Amazing green papaer bags' dan 1 Jute Beg Ekslusif (sementara stok masih ada) daripada Shaklee ( sah sehingga 30 September 2016)


Keenam-enam vitamin saling berkait rapat untuk memberi kesan yang terbaik kepada ibu yang menjalani proses berpantang. Namun, saya sangat cadangkan penambahan B Complex Shaklee dalam Set Berpantang dengan tujuan untuk membekalkan tenaga dan mengurangkan keletihan yang melampau.


Selain itu, B complex Shaklee yang mengandungi kesemua jenis vitamin B yang diperlukan badan, sangat membantu meredakan stress dan tekanan, mengawal emosi serta memberi mood yang ceria kepada ibu semasa berpantang. B complex penting sebagai vitamin ceria semasa berpantang.

Testimoni pengguna Set Berpantang Terbaik dan Selamat daripada Shaklee

Testimoni 1


Testimoni 2



Testimoni 3


Nak tengok testimoni lagi?


Klik-klik untuk lebih Testimoni Set Berpantang Shaklee ya.

Waktu berpantang merupakan waktu terbaik untu mendapatkan kembali potongan badan asal ibu, menjadi lebih sihat dan cergas seperti sedia kala, kelihatan lebih cantik, jelita dan berseri-seri serta mampu mengekalkan minat suami terhadap mereka.

Pilih Set berpantang terbaik dan Selamat untuk Ibu dan Bayi, pastinya daripada Shaklee!


Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment