Thursday, November 03, 2016

Mealshake Bantu Kurangkan Sembelit dan Tingkatkan Selera Makan

Assalamualaikum..

Beri suplemen untuk anak-anak bukan sesuatu yang baru. Jika tanya saya apa supplemen yang sesuai dan terbaik untuk anak? Saranan saya ialah Mealshake.



Saya sendiri bekalkan Meal Shakes untuk anak-anak setiap hari. Alhamdulillah saya boleh nampak kesan yang terbaik terutama daripada segi kesihatan anak.



Ramai ibu ayah yang merungut perihal anak-anak mereka yang kerap kali mengalami sembelit, ada juga anak yang jenis kurang selera makan sehingga mengalami berat badan yang kurang ideal. 

Maklumlah, sesetengah anak kecil agak sukar untuk membiasakan diri untuk minum air kosong dan lebih gemar minum susu seharian. Anak-anak saya pun begitu juga.

Caranya, berilah Mealshake! Mealshake bantu kurangkan sembelit dan tingkatkan selera makan anak.





Apa kata Mereka?











Alhamdulillah, tengok feedback ibu ayah yang beri Meal Shakes pada anak-anak memang saya sendiri pun tumpang gembira. Rasa Meal Shakes yang seakan-akan aiskrim vanilla memang sedap.

Nak beri Meal Shakes pada anak senang je, hanya campurkan ke dalam susu atau minuman kegemaran mereka. Kelebihannya:


  • Membantu meningkatkan selera makan anak
  • Membantu meningkatkan sistem imun anak. Anak lebih kuat dan sihat, serta jarang dijangkiti penyakit
  • Membantu mengurangkan sembelit
  • Membantu mengurangkan parut dan masalah eczema

Buat ibu ayah yang mempunyai anak yang mengalami masalah sembelit, susah makan dan sering demam, berilah Meal Shakes ya. Percayalah! Mealshake bantu kurangkan sembelit dan tingkatkan selera makan anak dan ia merupakan pelaburan yang bijak serta berbaloi untuk kesihatan anak-anak anda.


Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Farlim, Ayer Itam, Pulau Pinang. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier/Poslaju ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe
Daftar Keahlian Shaklee di 'Join Now' sekarang & Nikmati penjimatan sehingga 20%


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment