Thursday, January 05, 2017

Solusi Masalah Sakit Sendi dan Lutut

Assalamualaikum..

Diam tak diam kita dah masuk tahun baru 2017. Alhamdulillah dah 5 hari kita berada di bulan Januari. Moga tahun baru ni membawa semangat baru untuk anda semua mencapai apa yang diingini. 


Setelah lama menyepi, hari ni baru berkesempatan untuk berkongsi info dengan anda semua. Berikutan dengan masalah ligamen putus sembuh dengan Collagen Shaklee yang saya kongsikan sebelum ni. Ada ramai yang tidak tahu bahawa Collagen Shaklee bukan sekadar kolagen dan kecantikan, namun ianya juga membantu merawat masalah sakit sakit sendi dan lutut





Solusi Masalah Sakit Sendi dan Lutut


Collagen Shaklee yang mengandungi 7 bahan utama iaitu ekstrak biji benih Camellia Japonica, ekstrak pfaffia, elastin daripada kolagen ikan, vitamin C dan vitamin B, ekstrak kerang-kerangan dan Lactobasilus acidophilus yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen.

Ekstrak kerang-kerangan dalam Collagen Shaklee menghasilkan Glukosamina yang penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi. Dengan gabungan bahan utama Collagen Shaklee yang lain, ia bertindak untuk membetulkan collagen yang telah putus dan menyediakan jumlah collagen optimum pada bahagian yang rosak.


Bila kita berasa sakit lutut dan mula amalkan Collagen Shaklee, Collagen akan diserap oleh tubuh dan meresap ke bahagian sendi seperti lutut, seterusnya membaiki bahagian-bahagian yang rosak dan juga menggantikan Collagen yang rosak secara perlahan-lahan. Bengkak yang berlaku semasa sendi lutut sakit akan dipulihkan dan tulang yang terkeluar dari rangka lutut akan dimasukkan semula ke dalam rangka secara perlahan-lahan.

Collagen Shaklee bersifat elastik, tapi ia sangat kuat. Mengikut ujian klinikal, kesan Collagen Shaklee yang paling optimum akan nampak selepas 8 minggu. Namun biasanya respon pengguna ada yang merasai perubahan positif sebelum penggunaan Collagen Shaklee mencapai sehingga 8 minggu. Collagen bukan ubat ye, hasilnya mungkin agak perlahan, tapi Collagen Shaklee tiada kesan sampingan.

Nak cuba Collagen Shaklee sebagai Solusi Masalah Sakit Sendi dan Lutut? Anda boleh terus hubungi kami untuk dapatkan konsultasi secara percuma:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe
Daftar Keahlian Shaklee di 'Join Now' sekarang & Nikmati penjimatan sehingga 20%


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment