Friday, December 09, 2016

Ligamen Lutut Putus Sembuh dengan Collagen Shaklee

Kecederaan ligamen lutut boleh disahkan selepas melakukan ujian MRI. Pesakit dinasihatkan untuk menjalankan Fisioterapi bagi membantu untuk memperbaiki pergerakan sendi dan kekuatan kaki.

Pilihan lain adalah dengan melakukan pembedahan untuk pembinaan semula ligamen yang koyak/putus. Jika kecedeeran ligamen lutut yang terkoyak tidak dirawat, ia boleh menyebabkan kecederaan yang lebih parah. Ligamen tidak akan sembuh semula melainkan ia dibina semula menggunakan tendon atau ligamen untuk menggantikan ligamen yang koyak.



Cara yang paling mudah dan selamat adalah dengan makan Collagen Shaklee untuk bantu pembinaan semula ligamen sebab 99% ligamen terdiri daripada collagen yang menyokong kekuatan sendi

Ligamen Lutut Putus Sembuh dengan Collagen Shaklee


Collagen Shaklee bukan sekadar kolagen dan kecantikan, namun ianya juga membantu merawat masalah sakit sakit sendi dan lutut
Collagen Shaklee yang mengandungi 7 bahan utama termasuk ekstrak biji benih Camellia Japonica, ekstrak pfaffia, elastin daripada kolagen ikan, vitamin C dan vitamin B, ekstrak kerang-kerangan dan Lactobasilus acidophilus yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen.

Ekstrak kerang-kerangan dalam Collagen Shaklee menghasilkan Glukosamina yang penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi. Dengan gabungan bahan utama Collagen Shaklee yang lain, ia bertindak untuk membetulkan collagen yang telah putus dan menyediakan jumlah collagen optimum pada bahagian yang rosak.
Pengalaman ini dikongsi oleh Encik Firdhaus dimana beliau sendiri telah mengalami keadaan ligamen lutut putus. Jom tengok perkongsian beliau:


Selain Encik Firdhaus, Puan Hawatif jugak berkongsi tentang masalah ligamen koyak. Jom baca pengalaman beliau:


Jika anda seorang pemain bola sepak atau individu yang aktif sukan atau individu yang sedang mengalami masalah ligamen koyak atau putus, jangan risau kerana ia bukan penyudah segalanya. Anda boleh usaha dan ikhtiar dengan Collagen Shaklee ya.
99% ligamen terdiri daripada collagen yang menyokong kekuatan sendi
Kita ikhtiar, Allah jua Maha menyembuhkan! Nak tengok testimoni lagi boleh klik di SINI.


Salam sayang,
Sharifah Zawiyah @ mamaZiqry


Hubungi kami untuk dapatkan konsultasi secara percuma:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe
Daftar Keahlian Shaklee di 'Join Now' sekarang & Nikmati penjimatan sehingga 20%



Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment