Thursday, March 09, 2017

COD Shaklee Area Penang

Assalamualaikum.

Hai, anda tercari-cari pengedar shaklee penang yang aktif dan boleh COD Shaklee area Penang?

Jangan risau, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee pilihan hati anda.

Kalau tak tahu produk yang sesuai, saya sedia beri konsultasi vitamin yang mana sesuai secara percuma untuk anda.

Image may contain: 2 people, glasses and close-up

Anda boleh menghubungi saya di talian 013-433 3652 untuk mendapatkan konsultasi secara percuma dan untuk pastikan produk Shaklee pilihan anda ada dalam simpanan saya supaya saya dapat COD Shaklee area Penang. 

Maklumlah sekarang ni makin menjadi-jadi tsunami Shaklee sampai stok boleh kehabisan di HQ dan branch ;)



Macam mana nak join Shaklee?


Anda boleh klik Nak jadi ahli Shaklee untuk mengetahui cara nak join Shaklee dengan mudah. 

JIka masih belum jelas, terus je hubungi saya untuk mendapatkan penerangan yang lebih lanjut ya.

Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Shaklee Penang

COD Shaklee area Penang ( Farlim, Air Itam, Bukit Bendera, Jelutong, USM, Bayan Baru) dan Pos Laju seluruh Malaysia


Untuk mendaftar ahli secara online dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk 'JOIN NOW'

0 comments:

Post a Comment