Monday, April 10, 2017

Pengedar Vivix Shaklee Pulau Pinang

Assalamualaikum.



Jika anda berminat untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE , anda boleh menghubungi kami Pengedar Vivix Shaklee Pulau Pinang. Perkhidmatan COD VIVIX sekitar Pulau Pinang, kami berada di kawasan farlim, dan sedia COD kepada anda di kawasan sekitar Pulau Pinang seperti Georgetown, Jelutong, Sungai Pinang, Bukit Jambul, Bayan lepas, Bayan Baru, Balik Pulau dan lain-lain tempat.



Kami juga menyediakan perkhidmatan pos secara percuma jika anda berada di luar kawasan COD kami. Dengan pembelian Vivix Shaklee dengan kami, anda layak untuk mendapat konsultasi percuma dan kami sedia membantu anda untuk hidup dengan lebih sihat.



BAGAIMANA CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara pertama
Anda boleh mendapatkan sebotol Vivix dengan klik ke VIVIX SHAKLEE dan buat bayaran dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda. Penghantaran terus ke alamat yang diberikan dengan menggunakan kurier GDEX atau Citylink daripada HQ Shaklee. 
Hubungi kami melalui panggilan atau whatsapp ke 013-433 3652 ( Puan Sharifah) untuk tunjukkan bukti pembelian dan mendapatkan konsultasi percuma selepas pembelian serta cara pengambilan yang betul daripada kami.
Cara kedua
Hubungi kami melalui panggilan atau whatsapp ke 013-433 3652 ( Puan Sharifah) untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. 
Sekiranya anda berada di kawasan sekitar Pulau Pinang seperti Georgetown, Jelutong, Sungai Pinang, Bukit Jambul, Bayan lepas, Bayan Baru, Balik Pulau dan lain-lain tempat, kami pengedar Vivix Shaklee Pulau Pinang sedia COD atau menghantar vivix Shaklee kepada anda.

Sharifah Zawiyah
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652

0 comments:

Post a Comment