Thursday, April 13, 2017

Nak cepat hamil, ini antara ikhtiar mereka

Kebanyakan pasangan yang berkahwin pasti ada keinginan untuk mempunyai zuriat sendiri. Bila keinginan tu sampai memang rasa nak cepat hamil je kan. Apa pun rezeki tu dari Allah, kita hanya perlu doa dan wajib usaha. 




Jadi, masa lapang hari ni saya nak berkongsi mengenai bagaimana Vivix membantu masalah kesuburan.

Vivix ni merupakan suplemen WOW dalam Shaklee. Betul ke suplemen boleh membantu masalah kesuburan? Bagaimana? Ada ke yang pasangan yang berjaya hamil selepas minum VIVIX?

Pasti banyak persoalan yang bermain di minda kan. Takpa, saya terangkan satu persatu ya. Secara fizikal nya, kita ni mungkin nampak sihat dan tiada masalah apa-apa. Namun ianya tidak bermakna tahap kesuburan kita juga sihat.

Vivix Shaklee antara ikhtiar untuk tingkatkan kesihatan kesuburan lelaki dan wanita.


Vivix mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan yang lain. Nak mudah faham, jika anti-oksidan tinggi maka semakin berkuranglah “Oxidative Damage” yang boleh merosakkan sel-sel dalam badan kita termasuk sel pada sistem reproduktif.

Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada oxidate damage. Apabila telur yang dilindungi ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk hidup dalam jangka masa yang panjang, membesar dan seterusnya meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Begitulah antara peranan Vivix Shaklee yang mempunyai satu mekanisme untuk memperbaiki sel-sel yang rosak dan abnormal serta membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur lelaki dan wanita.
Di bawah ni ada beberapa pengalaman mereka yang nak cepat hamil, ini antara ikhtiar mereka dengan Vivix  Shaklee dan telah berjaya . 











Alhamdulillah. segalanya dipermudahkan. Ada yang nak cepat hamil. ini antara ikhtiar mereka yang inginkan zuriat sendiri. Jangan biarkan masalah kesburan anda terus menyekat untuk anda timang zuriat sendiri. Doa, usaha dan tawakkal ya.


Cara Order Vivix Shaklee


Cara pertama

Anda boleh mendapatkan sebotol Vivix dengan klik ke VIVIX SHAKLEE dan buat bayaran dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda. Penghantaran terus ke alamat yang diberikan dengan menggunakan kurier GDEX atau Citylink daripada HQ Shaklee. 
Hubungi kami melalui panggilan atau whatsapp ke 013-433 3652 ( Puan Sharifah) untuk tunjukkan bukti pembelian dan mendapatkan konsultasi percuma selepas pembelian serta cara pengambilan yang betul daripada kami.
Cara kedua
Hubungi kami melalui panggilan atau whatsapp ke 013-433 3652 ( Puan Sharifah) untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. 
Sekiranya anda berada di kawasan sekitar Pulau Pinang seperti Georgetown, Jelutong, Sungai Pinang, Bukit Jambul, Bayan lepas, Bayan Baru, Balik Pulau dan lain-lain tempat, kami pengedar Vivix Shaklee Pulau Pinang sedia COD atau menghantar vivix Shaklee kepada anda.

Sharifah Zawiyah
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
www.wasap.my/60134333652/NakOrderVivix

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment