Friday, April 14, 2017

Senggugut 15 tahun Hilang Selepas ambil..

Biasa kita dengar senggugut akan menyerang wanita setiap kali datang bulan. Macam pelanggan saya semalam, katanya beliau mengalami sengugut yang amat teruk setiap bulan. Adakala sampai demam dibuatnya. 7 tahun dah menderita sakit begitu sejak dari belum kahwin lagi.


Wanita yang mengalami senggugut juga akan rasa sakit kepala, pening, letih, sakit belakang, loya, muntah, dan cirit-birit. Boleh bayangkan kesakitan seteruk itu setiap bulan?


Apa yang saya cadangkan untuk beliau ialah Vivix Shaklee beserta testimoni pengguna ni yang mengalami senggugut 15 tahun hilang selepas ambil Vivix Shaklee.


Bukan tu sahaja tau, banyak lagi respon positif pengguna Vivix yang dulunya mengalami masalah senggugut teruk kini kembali pulih seperti di bawah:








Alhamdulillah.. nampak semua sangat suka dengan kesan selepas berVivix Shaklee kan. Bukan je kurangkan dan hilangkan senggugut teruk, masalah keputihan pun jadi ok. Period pun lancar dah ;)

Begitulah antara peranan Vivix Shaklee yang mempunyai satu mekanisme untuk memperbaiki sel-sel yang rosak dan abnormal dalam badan kita. Peranan kita hanya cuma Doa, usaha dan tawakkal ya.

Cara Order Vivix Shaklee


Cara pertama

Anda boleh mendapatkan sebotol Vivix dengan klik ke VIVIX SHAKLEE dan buat bayaran dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda. Penghantaran terus ke alamat yang diberikan dengan menggunakan kurier GDEX atau Citylink daripada HQ Shaklee. 

Hubungi kami melalui panggilan atau whatsapp ke 013-433 3652 ( Puan Sharifah) untuk tunjukkan bukti pembelian dan mendapatkan konsultasi percuma selepas pembelian serta cara pengambilan yang betul daripada kami.

Cara kedua

Hubungi kami melalui panggilan atau whatsapp ke 013-433 3652 ( Puan Sharifah) untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. 
Sekiranya anda berada di kawasan sekitar Pulau Pinang seperti Georgetown, Jelutong, Sungai Pinang, Bukit Jambul, Bayan lepas, Bayan Baru, Balik Pulau dan lain-lain tempat, kami pengedar Vivix Shaklee Pulau Pinang sedia COD atau menghantar vivix Shaklee kepada anda.

Sharifah Zawiyah
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
www.wasap.my/60134333652/NakOrderVivix

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment