Saturday, April 22, 2017

Vitamin E untuk Kesuburan Suami dan Isteri

Vitamin E untuk kulit cantik. Ramai dah tahu ni. Ada ke yang tau Vitamin E jugak dikenali vitamin Cinta tau. Kalau ada pasangan yang dingin muram suram tu, silalah masukkan Vitamin E Shaklee dalam senarai vitamin harian anda untuk meningkatkan keintiman suami isteri ya ;)


Hari ni nak kongsi dengan semua terutananya bagi pasangan yang sedang ikhtiar untuk mendapatkan zuriat sendiri tentang manfaat Vitamin E penting untuk kesuburan Suami dan Isteri.



Vitamin E untuk Kesuburan Suami dan Isteri


Bagi kesuburan wanita, Vitamin E boleh meningkatkan mukus serviks dimana ianya penting untuk membantu sperma untuk terus hidup selama beberapa hari pada satu masa. Vitamin E juga boleh membantu untuk mencegah kecacatan telur dan meningkatkan kesihatan telur keseluruhan di kalangan wanita yang boleh mengurangkan peluang kecacatan kelahiran dan keguguran. 

Peranan Vitamin E untuk wanita juga termasuk memberi lebih tenaga semasa bersama seksual, meransang Libido iaitu keinginan seks yang lebih kuat serta menstabilkan hormon seks terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.



Vitamin E untuk lelaki, membantu mengurangkan kecacatan sperma, sangat membantu untuk meningkatkan kesuburan mereka dimana ianya boleh membantu meningkatkan pergerakan sperma dan kualiti sperma yang dihasilkan. Apabila sperma bergerak lebih bebas dan mudah serta kualiti tinggi, in shaa Allah lebih mudah bagi seorang wanita untuk hamil ;)





Penting kan Vitamin E untuk suami isteri yang sedang ikhtiar hamil. Ini jugalah antara sebab Vitamin E terdapat dalam Set Kesuburan Shaklee ;)

Sebarang pertanyaan atau perlukan konsultasi, boleh terus hubungi saya:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe

COD Shaklee area Penang ( Farlim, Air Itam, Bukit Bendera, Jelutong, USM, Bayan Baru) dan Pos Laju seluruh Malaysia



Untuk mendaftar ahli secara online dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk 'JOIN NOW'

0 comments:

Post a Comment