Saturday, August 03, 2019

Ikhtiar Hamil Dengan Vivix

Salam sejahtera.

Kebanyakan customer yang ambil Vivix ni mempunyai pelbagai tujuan yang berbeza.


Almaklum lah Vivix ni kan banyak sangat fungsi dan manfaat nya😊


Antara customers yang beli Vivix datangnya daripada:

  • Mereka yang inginkan kulit cantik dan maintain muda
  • Mereka yang ada masalah kulit jerawat,jeragat, kusam.
  • Mereka yang nak jaga badan 
  • Mereka yang mengalami sakit sendi. 
  • Mereka yang sedang ikhtiar untuk hamil . 
  • Mereka yang lepas bersalin terutamanya secara czer
  • Mereka yang menjalani operation lain, nak baikkan luka lebih cepat.


Dan pastinya ada juga daripada kalangan mereka yang menjaga kesihatan secara keseluruhan 😊.

Kali ni nak share testimoni daripada mereka yang ikhtiar hamil dengan Vivix.









Untuk anda yang nak dapatkan Vivix sebagai ikhtiar hamil fengan vivix, boleh hubungi Saya untuk order dan pertanyaan lanjut ya.

Call / Whatsapp : 013 – 433 3652 (klik untuk terus whatsapp saya) 

Add Fb saya : Sharifah Zawiyah untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan produk Shaklee.

Klik Like & Follow FB Page saya: MamaZiqry Shaklee Penang

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.

COD Shaklee area Penang ( Farlim, Air Itam, Bukit Bendera, Jelutong, USM, Georgetown, Bayan Baru) dan Percuma Pos Laju seluruh Malaysia (T&C)

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment