Monday, January 05, 2015

Kulit Bersih dan Cerah Dengan ESP!

  No comments    
categories: ,
Sebelum ini saya pernah kongsi 1001 Kebaikkan ESP Shaklee. Memang manfaat nya tak terkata. Ramai yang telah mencuba ESP ni pasti berpuas hati dan menjadikan ESP antara suplemen utama yang wajib diambil. Sebab tu la ESP ni antara produk yang terlaris.


Energizing Soy Protein (ESP) ini diiktiraf seluruh dunia kerana terbukti memiliki kualiti protein yang sangat tinggi. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee merupakan non-GMO (non-Genetically Modified Organism) iaitu ia diproses pada suhu yang rendah.

Kandungan protein yang tinggi di dalam ESP mampu membantu merangsang pembentukkan semula kulit dan otot yang sihat serta normal, mengurangkan kedutan, mengembalikan keserian wajah, menganjalkan kulit, memejalkan otot, serta melambatkan penuaan. Ia juga membantu mempercepatkan penyembuhan luka serta memudarkan / mengurangkan kesan parut. 

ESP merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Malah ESP turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Kandungan asid amino yang terdapat di dalam ESP adalah amat penting untuk pembinaan otot, kuku, rambut, darah, kulit, organ dan lain-lain. Amalan pengambilan ESP membantu kita kelihatan awet muda.

Jom layan beberapa testimoni pengguna tegar ESP...

1) 3 bulan consume ESP, kulit lebih putih dan bersih ~ Norazmiera




2) Kesan positif yang dirasai cik/puan Azrina, kulit lebih cerah dan berseri. anda sendiri boleh lihat ;)



3) Selepas 3 minggu penggunaan ESP Shaklee + Set D ~ kulit lebih cerah dan berseri



4) ESP membantu mencerahkan kulit sebelum kahwin



Alhamdulillah..dari gambar sahaja kita tahu mereka sangat berpuas hati dengan hasilnya.  Anda yang mempunyai masalah kulit, sebaiknya mengambil Vitamin kecantikan dalam Set D untuk membantu anda mengurangkan masalah kulit yang dihadapi. Lebih banyak testimoni di SINI

Nak cuba? Hubungi saya melalui:

Call/whatsApp saya : 013-433 3652
Add/pm fb saya: Sharifah Zawiyah

0 comments:

Post a Comment