Saturday, May 02, 2015

5 Sebab Kenapa Perlu Ambil Vitalea Shaklee

Assalamualaikum semua... 
Dah hari ke-2 bulan Mei 2015. Cepat je masa berlalu kan. Saya harap semua perancangan anda untuk tahun ni berjalan dengan lancar.

Hari ni seronok nak share mengenai produk yang akan diberikan secara PERCUMA oleh Shaklee  sepanjang May hingga October nanti. Produk apa? Yess, Multivitamin Vitalea!!

Tahukah anda?

Produk Vitalea merupakan multivitamin PERTAMA dan TERTUA di dunia. Jangan tak tahu ya, Vitalea Shaklee ni menyambut ulangtahun yang ke-100 tahun tau pada tahun ni, 2015.


Jadi, apa maknanya?

Jika Vitalea ini dah berada 100 tahun di pasaran dunia, maka ianya telah terbukti bahawa Vitalea ini Berkesan, Berkualiti dan Dipercayai. So, sempena 100 tahun ulangtahun Vitalea yang dicipta oleh Dr. Forrest C. Shaklee ini, dan dengan berbesar hati nya Shaklee nak bagi FREE pada anda semua, 

Jom saya cerita sedikit sebanyak Kenapa anda semua perlu mendapatkan, memiliki dan 'Consume' multivitamin Vitalea daripada Shaklee ini.

1. Vitalea mampu menjadi agen Penambahan Tenaga Segera kepada tubuh.

Bagaimana? Dengan adanya 12 jenis vitamin dan 7 jenis mineral yang terdapat di dalam multivitamin ini, ianya yang berfungsi untuk menjadi makanan kepada sel tubuh kita dan seterusnya memberi tenaga kepada sel tubuh. Apabila sel tubuh cukup tenaga, maka keseluruhan sistem tubuh kita mampu berfungsi dengan lebih lancar dan bertenaga.


2. Vitalea mampu menjadi Pelengkap Nutrisi kepada tubuh badan kita.

Tahukah anda bahawa pengambilan dua biji Vitalea dalam sehari adalah bersamaan dengan 40 hidangan lauk pauk yang lengkap dan berkhasiat. Hmm, mana nak dapat khasiat lauk pauk sebegitu kan. 

So, dengan pengambilan 2 biji Vitalea dalam sehari ni juga sebenarnya membantu untuk mengisi lompong-lompong nutrien yang kita tidak dapat isi dengan pengambilan makanan harian kita.


 
3. Pengambilan Vitalea membantu untuk meningkatkan keupayaan Sistem Reproduktif Manusia.

Bagaimana? Dengan kandungan Vitamin E yang terdapat dalam Vitalea ini sebenarnya sangat bagus untuk meningkatkan kesihatan dan kesuburan kaum lelaki dan wanita. 
B12 yang terdapat dalam Vitalea juga sebenarnya sangat bagus untuk keupayaan seksual. manakala Zinc sangat bagus untuk meningkatkan kesuburan kaum lelaki. 

Banyak lagi vitamin dan mineral dalam Vitalea ini yang membantu meningkatkan kesihatan dan kesuburan sistem reproduktif manusia.


4. Vitalea membantu untuk meningkatkan metabolisma tubuh badan kita. 

Bagaimana? Melalui kandungan B6 yang terdapat dalam kandungan Vitalea ini yang membantu untuk memetabolismakan protein di dalam tubuh badan kita. Seterusnya membantu protein tersebut untuk membina sel-sel tubuh yang lebih sihat dan cantik. Sel-sel tubuh yang sihat dan cantik ini membantu sel-sel bergerak dengan lebih lancar dan bertenaga.


5. Vitalea mampu membantu melindungi Organ Tubuh badan kita.

Contohnya, kandungan kalsium dan magnesium di dalam Vitalea membantu untuk kesihatan tulang, gigi dan darah. Kandungan biotin di dalam Vitalea bagus untuk melindungi organ mata kita. Dan fungsi tiroid pula dijaga oleh kandungan iodin yang terdapat dalam multivitamin ini. 


Pendek kata, setiap vitamin dan mineral dalam multivitamin Vitalea ini membantu untuk meningkatkan tahap kesihatan kita secara menyeluruh. Apa tunggu lagi, jom dapatkan Vitalea anda daripada saya. 

Nak Vitalea FREE? Hubungi saya segera ya ;)

Sharifah Zawiyah
013-433 3652

0 comments:

Post a Comment