Saturday, October 24, 2015

Bila Si Manja diserang Batuk dan Asma

Assalamualikum semua..

   Rasanya jerebu dah berleluasa lebih sebulan kan. Eh yeke..tapi memang dah lama sangat rasanya. Sampai ada yang merindui bau udara segar kan kan.. Samalah saya pun. Duduk di rumah pintu tingkap semua ditutup untuk mengelakkan anak-anak menyedut udara kurang sihat. 

Musim jerebu ni...saya selalu dengar ibu-ibu mengadu risau bila anak mula batuk-batuk terutama anak yang memang dah ada masalah asma. Risau sangat bila terdedah dengan keadaan jerebu yang tidak sihat ni kan.

Apa yang boleh kita buat bila si manja diserang batuk dan asma? 


Hmm..takkan nak tengok je kan. Ambil langkah perlindungan ye ibu-ibu. Kita tak boleh halang perubahan cuaca yang tidak menentu, tapi kita boleh ambil langkah yang terbaik untuk melindungi anak-anak kita. Macam saya, selain daripada mengelakkan diri dan anak-anak berada di luar rumah, saya juga bekalkan vitamin tambahan untuk meningkatkan sistem imunisasi mereka. Sekurang-kurangnya, anak-anak tidak mudah sakit bila terdedah dengan persekitaran yang tidak sihat.

Jom saya kongsikan respon gembira seorang ibu yang mengambil langkah awal untuk memberi perlindungan kepada anaknya dengan Omega Guard!!



Alhamdulillah..Syukur sangat. Dalam seminggu ni, Anak beliau kurang batuk dan yang buat ibu lagi gembira anaknya tidak menunjukkan tanda-tanda serangan asma yang merisaukan lagi. Lepas ni dah tahulah kan, bila si manja batuk dan asma, bekalkan Omega Guard untuk si manja anda ya.

Omega Guard bukan je sesuai untuk anak-anak ye. Ia sesuai untuk semua satu keluarga. Sebotol omega untuk kesihatan satu keluarga.Jimat!! Jom tengok testimoni Omega Guard lagi..

Countdown promosi Omega Guard!!7 hari sahaja lagi untuk harga promosi...Anda yang nak cuba boleh terus menghubungi saya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com

 

0 comments:

Post a Comment