Monday, October 12, 2015

Kolagen dan Kecantikan

Assalammualaikum..
 
Obsesnya wanita dengan kecantikan maka terhasillah banyak sangat produk berasaskan kolagen. Ada kolagen jenis minuman bercoklat, kolagen rumpai laut, dan macam-macam lagi. Kadar kolagen sihat yang tinggi dalam badan akan menjadikan kulit kita lebih  lembut, gebu, awet muda, dan kulit nyata lebih sihat. 

Namun, kuantiti kolagen akan merosot mengikut peningkatan usia disebabkan pengurangan pengeluaran kolagen yang dihasilkan oleh tubuh dan kerosakan pada kolagen yang sedia ada. 
 
Oleh sebab itu, semakin kita berusia kulit kita akan jadi semakin kusam, tak bermaya, ada wrinkles dan kesan penuaan yang ketara. Pengambilan zat makanan yang seimbang dan mengandungi Vitamin C membantu penghasilan kolagen yang menjadikan kulit lebih sihat, dan bersinar-sinar.

Tapi biasalah orang kita, kulit dah mula bermasalah seperti kulit kusam, berjerawat, jeragat, barulah kita mula sedar dan akan cuba pelbagai produk kecantikan di pasaran bukan. Pilih yang betul-betul selamat ya. Haa..hari ni saya nak kongsi dengan anda semua mengenai Shaklee Collagen Powder. The best Collagen yang ada di pasaran.
The Best Collagen - Shaklee Collagen Powder
 
Sumber Shaklee Collagen Powder adalah daripada sisik ikan merah dari laut dalam. Diperbuat daripada 7 bahan utama (termasuk sisik ikan merah), vitamin B, vitamin C, ekstrak kerang, ekstrak pfaffia dan lain-lain.
 
Shaklee Collagen Powder memang lengkap dimana ianya turut diperkaya dengan Vitamin C yang dah tentu-tentunya penting dalam pembentukan kolagen untuk kulit yang sihat dan cantik.
 
 
Jom layan testimoni pengguna SCP:
 
 
 
Kolagen dan Kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Shaklee Collagen Powder antara produk terbaik Shaklee untuk mengatasi masalah kulit dengan kesan seawal 8 hari. Ada juga vitamin untuk rawat masalah kulit dari dalam, anda boleh rujuk di SINI.
 
Untuk pembelian dan maklumat produk, boleh hubungi saya ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment