Monday, October 12, 2015

Vitamin FREE lagi!!

Bismillah..Assalamualaikum semua. Selalu orang tanya saya apa yang menariknya menjadi seorang member produk kesihatan Shaklee. Haa..salah satu sebabnya saya nak kongsikan hari ni. Iaitu saya boleh makan Vitamin FREE!! Dan kali ni, pada bulan ini Shaklee sekali lagi menawarkan Rewards Up Bonanza kali kedua, dan pastinya saya takkan lepaskan peluang untuk mendapat Vitamin FREE lagi. ;)

Macam mana nak makan Vitamin Free?


Pertama sekali mestilah kena jadi ahli Shaklee. Ketahui bagaimana Nak jadi ahli Shaklee. Seorang ahli Shaklee tidak semestinya perlu berbisnes. Ada juga team MamaZiqry yang menjadi ahli Shaklee untuk mendapatkan produk dengan harga ahli dan menikmati offer best daripada Shaklee setiap bulan. Jangan tak percaya ya, ahli Shaklee yang hanya makan sendiri mampu menikmati bonus tunai sehingga rm100- 200 sebulan. Bagaimana? Saya akan kongsikan apabila anda berada di bawah empayar MamaZiqry ;)

Berbalik kepada macam mana nak makan Vitamin Free setiap bulan. Ok..setiap bulan kami akan menerima bonus tunai di pertengahan bulan setelah mencapai point tertentu. Bonus yang kami terima itulah yang akan kami guna untuk membeli vitamin untuk kegunaan sendiri. Ya..tak perlu mengeluarkan duit sendiri lagi.

Dan kali ini, sekali lagi Shaklee menawarkan rewards up Bonanza. Kami sebagai ahli Shaklee bukan sahaja dapat menerima bonus tunai, malah dapat menerima Vitamin Free lagi. Yeayy..


Tahu tak? Ya..saya nak bagitahu tangga tertinggi yang Shaklee offer Vitamin FREE mencecah nilai harga Rm 1100 tau. Best ke Best? Sangat best...in Shaa Allah, Vitamin FREE dapat..Sihat dapat...Bonus tunai pun dapat..yang penting nilai Kesihatan kita terjamin In Shaa Allah. Sebab Shaklee merupakan produk kesihatan semulajadi yang berada di pasaran Malaysia selama 30 tahun dan lebih 50 tahun berada di pasaran dunia.

Jom pilih SIHAT dengan Vitamin Shaklee. Join kami sekarang dan dapatkan macm-macam rewards untuk anda!!



Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment