Wednesday, October 07, 2015

Pilih Sihat ketika Hamil dengan Set Kehamilan Shaklee

Assalamualaikum..entri hari ni khas buat ibu-ibu yang sedang hamil atau mengandung. Macam mana keadaan ibu-ibu, ada masalah semasa hamil ni. Alhamdulillah bagi ibu-ibu yang tidak mempunyai masalah semasa hamil ni. Sesetengah ibu hamil mempunyai masalah bertimpa-timpa sepanjang proses kehamilan. Ya betul..ada yang mengalami masalah kencing manis, darah tinggi, kekurangan kalsium dan sebagainya.

Apa pilihan ibu-ibu sepanjang hamil ni? Bagaimana untuk pilih Sihat ketika Hamil dengan Set Kehamilan Shaklee? Ok lah..meh saya kongsikan satu Testimoni Set Kehamilan Shaklee yang diambil oleh seorang ibu yang mempunyai sejarah pelbagai masalah sepanjang kehamilannya sebelumnya.


Si ibu, Kak Normah mengambil Set Kehamilan Shaklee yang lengkap untuk kandungan ketiganya. Dua kandungan sebelumnya tidak pernah mengambil sebarang supplement melainkan ubat yang klinik kesihatan bekalkan.

Kenapa kali ni Kak Normah ingin mencuba supplement Set Kehamilan Shaklee?

Jom kita tengok apa masalah yang Kak Normah hadapi..

Sebelum tau preggy,berat badan dia naik secara mendadak smpi 20kg. Sbb berat bdn naik sangat tinggi, nurse menyarankan kak normah untuk terus suruh minum air gula. Hasilnya, memang awal-awal dah kena gdm @ kencing manis. Kak Normah juga mengalami sakit tulang belakang, kurang garam  dan juga lemah badan sepanjang kehamilan.

Sebab itulah Kak Normah berusaha mencari supplement yang sesuai untuk masalah nya. Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee dan supplement shaklee memang sangat serasi dengannya.

Gdm tak jadi.
Berat badan pun naik malu2.
Happy sgt akak ni dengan Shaklee.
Dia paling suka dgn ESP.
Sbb dah tau esp control gula dlm darah."




Alhamdulillah..Sudah ramai wanita hamil yang berjaya mengawal berat badan dengan set kehamilan shaklee tanpa menjejaskan bayi dalam kandungan. Ramai juga yang bebas GDM kerana suplemen Shaklee membantu mengawal gula dalam darah. Ketahui lebih lanjut mengenai Set Kehamilan Shaklee.

Adakah anda seorang wanita hamil? Berat badan naik mendadak? Diabetes sepanjang kehamilan? Loya dan lemah? Masalah darah tinggi? Apa kata jadikan Set Kehamilan Shaklee sebagai pilihan untuk anda Pilih Sihat ketika Hamil. Rasai Cuba perbezaannya dengan vitamin-vitamin semulajadi Shaklee.

Tawaran menarik pada bulan ini!! Nikmati sekarang 5% diskaun untuk Set Kehamilan Shaklee, juga tambahan percuma sebotol Multivitamin vitalea dengan zat besi bernilai RM94 jika anda menjadi sebahagian keluarga MamaZiqry..Untuk maklumat produk dan pembelian, anda boleh terus menghubungi saya.



Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2
Location: Bandar Baru Air Itam, Ayer Itam, Pulau Pinang, Malaysia

0 comments:

Post a Comment