Thursday, October 01, 2015

Hello October!! Promosi Baru lagi...

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum semua...Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi, masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi ini. Sedar tak sedar, kita dah hampir di penghujung tahun 2015. Rasa sekejap je masa berlalu. Dah masuk bulan Oktober. Hello October!! Promosi baru lagi... ;)

Seperti bulan-bulan sebelum ni, Shaklee pastinya mengadakan promosi-promosi tertentu untuk beberapa produk terbaik Shaklee. Tapi, yang gempak nya bulan ni ada promosi yang tak disangka-sangka dengan kadar diskaun sehingga 50%. Woww..bukan sahaja semua pengedar gembira malah pengguna setia produk shaklee tersangat-sangat gembira dengan promosi kali ni.

Promosi 4 Produk di Bulan Oktober!!



1) GLA complex - Beli 6 Percuma 1 @ Beli 2 dengan Diskaun 5%

2) Omega Guard  - Beli 6 Percuma 1 @ Beli 2 dengan Diskaun 5%

3) Vitalea for Kids - Beli 3 Percuma 1

4) Vitamin E  -  Beli 2 botol dengan Diskaun 50% (Beli 1 percuma 1)

** Untuk lebih info boleh klik link ya.

Secara ringkasnya, promosi bulan ni untuk semua. Untuk kesihatan anak-anak hinggalah orang dewasa. Promosi untuk anda yang ada masalah Darah tinggi, Gout, Kitaran haid tidak normal, mengalami senggugut, ingin mendapatkan berat yang ideal @ Kurus, ingin memiliki kulit idaman cantik berseri dan sebagainya.

Bagi suami isteri yang sedang ikhtiar untuk mendapatkan zuriat, bulan ni merupakan bulan terbaik untuk anda mendapatkan GLA Complex dan Vitamin E yang terdapat dalam Set Kesuburan Shaklee.

Tidak kurang juga untuk kesihatan anak-anak, Omega Guard sangat penting untuk meningkatkan IQ dan perkembangan otak anak-anak serta Vitalea for Kids yang membekalkan keperluan nutrisi yang secukupnya untuk tumbesaran anak-anak.

Yang terbaik dari Shaklee!!

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment