Saturday, November 21, 2015

Awet Muda dan Slim dengan Vivix

Assalamualaikum..

Vivix!! Si botol merah seksi Vivix si Tonik Ajaib ni bukan sahaja merupakan ikhtiar kepada permasalahan sakit-sakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, Strok dan Kanser malah Vivix juga terkenal sebagai Tonik Awet Muda. Shaklee sendiri memperkenalkan Vivix sebagai tonik awet Muda yang mampu membuat penggunanya kelihatan muda 25 tahun jika mengamalkan tonik ini secara konsisten. 

 
Nak tahu? Ada pengguna setia Vivix yang dapat manfaat Awet muda dan slim dengan Vivix tau. Jangan tak percaya bila mana pengguna vivix mampu kelihatan muda 25 tahun dari umur sebenar dan mampu mengurangakn berat badan berkilo-kilo sehingga mencapai berat badan ideal dengan mengamalkan pengambilan Vivix. 

Antara keberkesanan Vivix sebagai Tonik untuk awet muda. Puan Azizah merupakan pengguna setiaShaklee selama 20 tahun. Sekarang umurnya sudah mencecah 60 tahun, namun alhamdulillah masih bertenaga dan kelihatan muda dengan pengambilan vitamin Shaklee secara konsisten. Kegemarn beliau adalah Vivix!!



   Di bawah ini pula antara respon rakan saya yang telah mencuba Vivix. Alhamdulillah..rata-rata memperoleh kesan positif yang mereka idam-idamkan. Ada yang hilang 5kg berat badan sebulan. Ada juga yang menerima kesan kulit yang lebih lembut dan berseri selepas mengamalkan vivix.


Testimoni pengguna lain yang hilang berat dengan Vivix!!


Ajaib atau tidak..ini adalah kesan positif yang diterima oleh pengguna-pengguna Vivix. Secara amnya, Vivix merupakan satu-satunya suplemen yang mampu menembusi DNA manusia dimana ianya bertindak untuk memperbaiki dan menggantikan sel-sel yang tidak normal dalam badan kita.

Hebat kan..sebotol kecil Vivix dengan pelbagai manfaat untuk semua. Nak awet muda dan kurus dengan Vivix? Anda atau saudara terdekat anda memerlukan Vivix? Promosi YES PACK Vivix masih berlangsung. Anda akan dapat 5% diskaun dan keahlian PERCUMA, juga layak untuk menerima CASH BONUS dengan pembelian 2 botol Vivix.

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, boleh terus hubungi saya ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2
 

0 comments:

Post a Comment