Thursday, May 05, 2016

Set Ramadhan Shaklee - mengekalkan kecergasan semasa Berpuasa

Assalamualaikum semua..

Pejam celik, lagi sebulan in shaa allah kita akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan. Bulan penuh rahmat dan paling baik untuk meningkatkan ibadah kita.

Biasanya bulan-bulan terakhir sebelum ramadhan ni, ramai wanita yang pulun qada' puasa ramadhan taun lepas kan kan..hihi...ada ramai juga yang berpuasa sunat untuk melatih diri berpuasa menjelang ramadhan nanti kan.



Ok lah..bercerita bab puasa ni, topik yang selalu menjadi perbualan ialah apa nak makan sahur ni? Ada jugak yang risau badan dehidrat. Maklumlah cuaca sekarang panas kering El nino ini.

Apa yang boleh saya cadangkan ialah Set Ramadhan Shaklee. Istimewanya set ni merangkumi Mighty Triple Gems dan Lecithin. Set ini sangat membantu kita untuk berpuasa dengan lebih cergas bertenaga, elak badan rasa letih dan lesu, elak dehidrasi yang melampau, serta membantu badan mendapat cukup nutrisi harian walaupun sedang berpuasa.

Apa produk yang ada dalam Set Ramadhan Shaklee? Jom tengok kebaikan setiap produk.


● Energizing Soy Protein (ESP) - merupakan sumber protein yang lengkap
● Meal Shakes - Multivitamin yang lengkap dalam bentuk serbuk
● Performance Drink - Mencegah dehidrasi
● Lecithin - pengemulsi Lemak, pemecah lelemak dalam badan

Siapa yang perlu Set Ramadhan Shaklee?

Semua pun boleh amal Set Ramadhan Shaklee ni, dari yang muda mudi hinggalah warga emas. Anak- anak yang baru belajar berpuasa pun sangat sesuai untuk ambil set ini tetapi cukup memadai hanya Meal shakes dan Performance Drink.

Bagi ibu- ibu sedang hamil dan Menyusu, saya sangat-sangat cadangkan untuk anda. Pengalaman saya sendiri yang pernah berpuasa semasa hamil, juga pernah berpuas a semasa menyusukan anak, rasa sangat berpuas hati tau. Ibu-ibu lain juga turut mengakui set ramadhan ini membantu ( terutama ibu yang mengepam susu )mengekalkan penghasilan susu ibu sepanjang berpuasa.

Bagaimana nak mendapatkan Set Ramadhan shaklee ni?

Terus cari saya ya.. ;)

Tips Jimat..dapatkan dua Set Ramadhan Shaklee, anda dapat potongan harga 20% dan percuma keahlian seumur hidup. Satu set untuk keluarga anda, dan satu lagi boleh dihadiahkan pada ibu dan ayah..sama-sama kekal cergas dan sihat sepnjang berpuasa ramadhan kali ni. In shaa Allah.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment