Wednesday, May 04, 2016

Ubati Masalah Keputihan Berbau Busuk dengan Alfafa Complex

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum semua.

Keputihan yang teruk malah berbau busuk. Ada diantara anda yang ada masalah macam ni?? Tak tergambar dek di fikiran saya bagaimana keadaannya. Jaga-jaga ya wahai wanita. Keputihan yang melampau sampai mengeluarkan bau yang busuk dan menyebabkan kegatalan haruslah dirawat segera. Jangan biar ia menjadi lebih parah.

Jom ketahui Apa Itu Keputihan?

Masalah keputihan di kalangan wanita berlaku apabila terdapat pengeluaran cairan dari vagina. Keputihan ada yang bersifat pekat atau cair, ada yang berwarna jernih, putih, kuning atau hijau dan berbau atau tidak berbau.

Perlu tahu!! Yang berwarna hijau itu biasanya sudah mengalami jangkitan kuman. Jadi, amatlah penting untuk anda mengetahui samada keputihan tersebut adalah normal atau ada sesuatu penyakit.

Ada Sesetengah kes keputihan yang kronik memaksa pesakit mengambil antibiotik. Sekiranya keputihan berlaku semasa wanita sedang hamil, jangkitan bakteria disebabkan masalah keputihan sedikit sebanyak mengundang masalah lain dan boleh memberi kesan kepada janin dalam kandungan.

Sebab Berlakunya Keputihan?

● Jangkitan kulat - keputihan wanita yang berwarna putih atau kekuningan, berlaku secara berterusan disertai rasa gatal, kebiasaannya disebabkan oleh kulat candida atau monillia

●  jangkitan kuman trichomonas - biasanya cairan berwarna kehijauan dan serta rasa gatal

● Jangkita bakteria vaginosis -  keluarnya cairan yang berwarna kelabu dan berbau

● Penyakit yang menular melalui perhubungan seks, yang biasanya ditunjukkan dengan keluarnya cairan yang bersifat ‘cheesy’, berbau dan bercampur darah

● Kanser pangkal rahim - apabila keluarnya cairan tetapi tidak gatal biasanya disertai bau busuk


Nak tunggu masalah keputihan makin teruk? Mestilah tidak kan...jadi bagaimana Nak Atasi Keputihan?

Saranan saya ialah Alfalfa Complex. Sejenis herba, sangat terkenal sebagai raja segala tumbuhan. Sangat membantu untuk mengubati masalah keputihan yang berbau busuk, serta Sangat berkesan untuk kesihatan dalaman wanita dan bertindak seperti kacip fatimah buat si isteri. Wow!!

Alfalfa sangat diyakini oleh mereka yang sudah mencuba sendiri keberkesanannya. Antaranya seperti mereka di bawah:

1) Alfafa sebagai Milkbooster, juga membantu mengubati masalah keputihan wanita.



2) Alfafa menghilangkan keputihan serta melawaskan pembuangan



3) keputihan hilang dalam masa seminggu



4) Keputihan berkurangan, keintiman semakin mengkagumkan.



Alfalfa kaya dengan klorofil dan nutrien boleh dimakan begitu sahaja dengan air masak ataupun boleh direndam dengan air panas dan jadikan sebagai minuman herba.

Perlu tahu!! Semua individu boleh mengambil alfalfa ini kecuali pesakit jantung, darah tinggi dan pesakit SLE ataupun LUPUS. Sakit SLE adalah apabila antibodi badan menyerang diri sendiri, jadi elakkan mengambil alfalfa.



Tidak sabar nak cuba sendiri?
Anda boleh terus hubungi saya untuk pembelian ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment