Tuesday, May 24, 2016

Vivix bantu Pesakit Diabetes dan Darah Tinggi

Assalamualaikum..
Salam Ceria untuk semua ;)

Diabetes dan Darah Tinggi? Ada antara anda atau saudara terdekat anda yang menghidap penyakit ini? Atau mungkin mengalami kedua-dua penyakit merbahaya ini serentak? ya..MERBAHAYA. Kenapa saya kata begitu?

Kerana kedua-dua penyakit Diabetes dan Darah Tinggi ini berupaya untuk membunuh dalam diam. Seram atau tidak, inilah hakikatnya. Penyakit Diabetes @ kencing manis mungkin pada awalnya nampak seperti tidak merbahaya. Namun jangan tak tahu ya, penyakit diabetes mampu menyebabkan organ dalaman badan kita tidak berfungsi. Bahkan jika sudah sampai tahap merbahaya, penyakit ini boleh menyebabkan pesakitnya mengalami kerosakan saraf yang teruk, buta, malah ada juga yang terpaksa dipotong kaki.

Penyakit darah tinggi tidak kurang juga risikonya. Biasanya pesakit darah tinggi mempunyai risiko untuk mendapat penyakit jantung dan juga strok. Memang tak boleh pandang ringan. Orang kata mencegah lebih baik daripada merawat. Namun, jika anda mempunyai tanda-tanda penyakit diabetes dan darah tinggi, anda boleh terus ambil Vivix sebagai ikhtiar untuk membantu kesihatan anda supaya lebih baik.



Jom lihat sedikit testimoni Vivix bantu pesakit Diabetes dan Darah Tinggi:

 Testimoni Vivix 1



  

 
  Testimoni Vivix 4


Testimoni Vivix5


Alhamdulillah..syukur. sejujurnya saya sangat teruja bila mendapat respon yang sangat positif bagi pengguna Vivix. Walaupun Harga ekslusif Vivix hampir mencecah Rm500, ianya sangat berbaloi dengan hasilnya jika dibandingkan dengan kos-kos kekerapan merawat sakit anda di hospital.

Kesihatan adalah kekayaan. Kesihatan tiada nilainya..Saat waktu kita tak berdaya bangkit disebabkan oleh sakit, rm50000 pun tiada nilaniya..renung-renungkan!

Bagi yang ingin mendapatkan Vivix, boleh terus cari saya ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment