Tuesday, June 14, 2016

6 Resepi ESP Yang Best Ketika Bersahur

Assalamualaikum semua...

Salam Ramadhan. Tak terlambat rasanya saya nak ucapkan selamat menyambut ramadhan pada semua kan kan ;)

Pagi tadi rasa seronok dapat feedback positif bagi first time customers saya yang mencuba ESP Shaklee sebagai suplemen bulan puasa ni. Sangat-sangat berpuas hati katanya..Rasa badan lebih bertenaga walaupun beliau masih lagi menysusu dan pam susu untuk bayinya dalam bulan puasa ni.

Jadi..Perkongsian hari ini khas untuk peminat-peminat ESP tegar dan juga bakal peminat ESP yang ingin menjadikan ESP Shaklee sebagai hidangan sahur paling ringkas, mudah dan Best!! 6 Resepi ESP yang Best Ketika Bersahur...Wahh, saya pulak yang teruja. Maklumlah ESP Shaklee merupakan supplemen Shaklee pertama yang saya ambil dan terus tangkap cintan gitu.

Jom baca 6 Resepi ESP yang BEST ketika Bersahur


1) ESP Milo Shakes - Campuran ESP dan Milo
 

Sejujurnya, ini campuran paling best dan paling senang bagi saya. Maklumlah..kadangkala ade terlambat bangun sahur. Contohnya hanya tinggal 5-10minit untuk bersahur, campuran ESP dan Milo paling mudah dan cepat untuk melengkapkan sahur saya.
  
 
2) Mighty Triple Gems - gabungan mantap 3 suplemen terbaik iaitu ESP, Mealshakes dan Performance Drink


Mighty Triple Gems ni sangat laris dalam bulan puasa. Sebab gabungan ketiga-tiga suplemen ini dikatakan mampu  membantu memberi tenaga dan memberi rasa kenyang yang panjang, juga dapat mengekalkan bendalir dalam badan dan mengurangkan rasa haus semasa berpuasa.


3) ESP Kurma Shakes - Campuran ESP, Susu Segar dan Kurma

Kurma yang mempunyai khasiat yang tinggi, sangat bagus diambil semasa berpuasa supaya dapat membekalkan tenaga sepanjang berpuasa. Gabungan ESP dan Kurma memang terbaik dan sedap. Jika anda suka buah-buahan lain, boleh juga tambah strawbery dalam ESP shakes anda, memang rasanya sangat sedap!

5


4) ESP Banana Shakes - Campuran ESP, Pisang dan Susu Low Fat


Pisang dapat membekalkan tenaga dan memberi rasa kenyang yang lama kerana kaya dengan serat dan dikatakan dapat mengurangkan dahaga kerana kandungan potassiumnya yang tinggi. Pisang juga mengandungi zat besi yang tinggi, baik untuk wanita hamil dan yang sering mengalami tekanna darah rendah

Rasa banana shakes ni memang super yummy..1 bancuhan ESP Banana Shakes sangat-sangat mengenyangkan. cubalah!!


5) ESP Cinch Shakes - campuran ESP dan Cinch Shake Mix


Sesiapa yang sedang diet, jaga badan, nak dapatkan berat ideal...campuran ni memang sangat dicadangkan untuk anda. Gabungan ESP dan Cinch Shake akan membantu membakar lelemak dalam badan anda, mengekalkan otot yang sedia ada malah membantu mengurangkan inci badan.

Cinch juga kaya dengan serat untuk memberi rasa kenyang yang lama serta mempunyai kandungan vitamin dan minerals utk keperluan badan sepanjang hari


6) ESP SCP Shakes  - Campuran ESP dan Shaklee Collagen Powder (SCP)


Gabungan ESP dan SCP ni sedap dan sangat berlemak rasanya. hihi. Khas untuk anda yang mencari hidangan sahur yang mampu memberi rasa kenyang yang lama semasa berpuasa dan dalam masa yang sama membantu mencantikkan kulit. Nak raya kan..mestilah nak cantik di hari raya.

6 resepi ESP yang Best ketika bersahur..bukan sahaja sesuai untuk anda yang ingin kekal cergas bertenaga sepanjang berpuasa, malah sesuai juga untuk yang ingin slim dan cantik di hari raya. Cuba tau!

Salam sayang, Sharifah Zawiyah.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment