Thursday, June 02, 2016

Herblax Melawaskan Pembuangan dan Mengatasi Sembelit

  No comments    
categories: , ,
Assalamualaikum semua..



Tengok tajuk paper ni seram pulak kan. Jangan pandang remeh ya...Tak buang air besar pun boleh bawa maut. Dalam seminggu berapa kali anda buang air besar, pernah kira tak? Hari-hari membuang atau dalam seminggu memang tak rasa pun nak membuang. Selalu sembelit?

Sembelit ni sebenarnya bahaya. Bila kita tak membuang dengan lancar, ssgala makanan yang kita makan tu tersimpan dan boleh menyebabkan pengumpulan toksin di dalam badan. Boleh mengundang macam-macam penyakit berbahaya.



Herblax Melawaskan Pembuangan dan Mengatasi Sembelit

Herblax dihasilkan daripad 9 herba yang hebat seperti Daun senna, Buckthorn bark, licorice root, Daun alfafa, Fennel seed, Anise seed, Rhubarb root, Blue malva Flower, Culver's root.

Gabungan herba-herba hebat inilah yang menjadikan suplemen Herblax sangat mujarab untuk melawaskan pembuangan, sekaligus menjadi bahan laksatif yang bertindak dengan lembut.

Erti kata lain, Herblax melawaskan pembuangan dan mengatasi sembelit dengan merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semulajadi tubuh badan kita. Herblax tidak memaksa malah tidak mendatangkan rasa sakit melampau seperti suplemen julap yang berada di pasaran.



Herblax merupakan salah satu suplemen kegemaran saya untuk penjagaan usus. Biasanya saya akan ambil Herblax selepas dinner ataupun sebelum tidur. Cukup hanya 2 - 3 kali pengambilan Herblax dalam seminggu. Esok paginya pasti rasa perut lawas dengan cara yang paling lembut dan tidak menyakitkan.







Kesan Herblax adalah berbeza bagi setiap individu. Ada yang mula rasa seawal 6-8 jam. Ada juga yang merasa perut lawas selepas 24 jam kemudian. Jangan risau ya...menurut nutritionist Shaklee, individu yang dah biasa amalkan makan Herblax tidak lagi rasa gesaan pembuangan. Ini menunjukkan bahawa usus mereka sudah sihat.

Jadi bagi anda yang mengalami masalah sembelit, jawapan yang paling tepat adalah dengan pengambilan Herblax melawaskan pembuangan dan mengatasi sembelit. Namun, amalan jaga pemakanan seharian juga penting. Lebihkan pengambilan Serat, cukupkan pengambilan air setiap hari (1 liter untuk setiap 25kg berat badan), dan juga amalkan gaya hidup sihat dengan melakukan senaman yang kerap untuk membantu melancarkan sistem perkumuhan tubuh badan.


Perlukan Herblax untuk bantu masalah anda, boleh terus cari saya ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment