Friday, June 03, 2016

Hilangkan Rasa Mengantuk dengan Cinch Tea

Assalamualaikum semua..

Sekarang ni mesti ada yang sedang melayan rasa mengantuk kan. Tambahan pula waktu pagi-pagi terutamanya lepas sarapan yang berat dan petang-petang sambil menunggu waktu balik kerja. Rasa mengantuk di siang hari ni biasa..terutamanya bagi yang bekerja di pejabat dan hanya duduk sepanjang hari. macam mana nak hilangkan rasa mengantuk?



Selalunya nescafe 3 in 1 dan Energy Drinks macam R*d B*** dan P***r R*** menjadi pilihan untuk mengurangkan rasa ngantuk betul tak? Malah ada setengah individu yang mengambil bercawan-cawan nescafe 3 in 1 dalam satu hari sehingga menjadi ketagih. Teringat masa kerja di ofis dulu, ada seorang kakak ni boleh kata wajib minum sekurang-kurangnya 2 sachet nescafe sehari. itu belum masuk secawan lagi nescafe 3 in 1 waktu kerja overtime.huhuu

Jangan buat-buat tak tahu ya, walaupun nescafe 3 in 1 ni mudah nak sedaiakan, tetapi minuman 3 in 1 tak elok untuk diamalkan hari-hari malahan Energy Drinks juga  mengandungi gula yang tinggi. Kenapa minuman 3in 1 bahaya? boleh tengok artikel di bawah dan baca!!


Oleh kerana nescafe 3 in 1 dan energy drinks kurang baik untuk kesihatan, jadi sebagai alternatif lain anda boleh hilangkan rasa mengantuk dengan Cinch Tea.  Cinch Energy Tea Mix ni bukan sebarangan teh. Ramuan dalam teh istimewa ni mengandungi Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang pasti umph! Bukan sahaja boleh beri tenaga dan ubat tahan mengantuk untuk anda, malah sesuai pula untu kurangkan inci badan.

Cara bancuh Cinch tea sangat senang. Cuma campurkan sahaja 1 sachet Cinch Tea dengan 6-8oz air dan anda boleh enjoy minum Cinch Tea sama ada panas atau sejuk. Cukup sedap tanpa sebarang perisa tambahan. Atau nak lagi sedap, boleh juga tambah lemon, daun pudina, Performance Drink atau madu ikut selera tekak masing-masing ye.

Kalau yang suka sangat mengantuk sampai boleh bahaya ketika memandu, suka mengantuk sampai tak boleh fokus dengan kerja yang banyak menimbun, suka mengatuk selepas makan, solusinya anda boleh  hilangkan rasa mengantuk dengan Cinch Tea!

Jom tengok respon mereka yang dah cuba Cinch Tea:

Hilangkan rasa mengantuk dengan Cinch Tea 1


Hilangkan rasa mengantuk dengan Cinch Tea 2

Hilangkan rasa mengantuk dengan Cinch Tea 3


Best kan..rata-rata semua bagi respon Cinch Tea beri tenaga, hilang mengantuk, mata segar bugar selepas pengambilan  secawan Cinch Tea. Cinch Tea boleh kuruskan badan tau. Klik SINI

Jom saya belanja gambar Cinch Tea yang sedap lagi menyegarkan!!


Bagaimana? Nak cuba hilangkan rasa mengantuk dengan Cinch Tea yang sedap ni. Boleh terus hubungi saya ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment