Friday, June 24, 2016

Lecithin Untuk Kurus

Assalamualaikum semua..

Nak turunkan berat badan atau nak kurus memerlukan usaha kita untuk mengurangkan makan dan melakukan lebih aktiviti dalam seharian.

Ada sesetengah orang dah kurang makan, tapi berat badan masih liat lagi nak turun. Ada sesetengah orang pula rajin bersenam, tapi lambat jugak nak kurus.


Benarkan bantuan lecithin untuk kurus!!


Lecithin Shaklee bertindak untuk mengemulsikan lemak, kolesterol dan trigliserid dalam tubuh badan kita. Mengemulsi ni bermaksud memecahkan lemak pada molekul yang lebih kecil dan akan melekat pada lecithin. Molekul lemak yang lebih kecil yang lebih mudah untuk diangkut keluar daripada badan.

Pengambilan lecithin  dengan kuantiti yang betul akan mempercepatkan proses pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang. Inilah yang terjadi pada pengguna-pengguna lecithin untuk kurus seperti di bawah ni.. ;)

Testimoni Lecithin untuk Kurus 1

Testimoni Lecithin untuk Kurus 2


Testimoni Lecithin untuk Kurus 3

Testimoni Lecithin untuk Kurus 4
Nikmatnya dapat menurunkan berat badan! Sebab daripada situ, kita sudah mula gaya hidup yang lebih baik dan sihat.

Fungsi lain Lecithin untuk kurus ialah dapat meringankan sembelit. Lecithin bagus sebagai pelembut najis yang berkesan, kerana lecithin akan menjalankan kerjanya dengan melembapkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.

Khasiat lain, Lecithin juga bertindak sebagai agen pembersih dengan membersih saluran darah. Lemak yang banyak terlekat di saluran darah menyebabkan saluran menjadi sempit. Saluran darah menjadi sempit akibat mendapan lemak pada dinding saluran darah. Ini akan meninggikan risiko terkena penyakit tekanan darah.

Baca: Khasiat Lecithin Shaklee

Jadi, tambahlah lecitin dalam diet anda untuk membantu menurunkan berat badan secara sihat ok! Diet yang lebih sihat dengan Set Kurus Shaklee.

Salam sayang, Sharifah Zawiyah.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call / Sms / WhatsApp: 013 – 433 3652

0 comments:

Post a Comment