Friday, June 17, 2016

Nak Dapatkan Set Kurus Shaklee Secara Ansuran?

Assalamualaikum semua..

Teringin sangat nak cuba Set kurus Shaklee!!..pastinya ramai di kalangan anda yang sangat berminat untuk dapatkan set kurus Shaklee kan.


Keberkesanan produk Shaklee untuk program penurunan berat badan memang terbukti. Pastinya set kurus Shaklee diyakini Selamat dan  ramai yang gembira dengan hasil setelah mendapatkan semula berat badan idaman dengan Set kurus Shaklee.

Persoalannya...Bagaimana nak dapatkan Set Kurus Shaklee secara ansuran?


Sebelum tu, jom ambil tahu sedikit info penting ni..Set kurus Shaklee menggunakan konsep BAKAR, BUANG dan BINA.

Produk yang bertindak untuk mengurai/memecahkan dan membakar lemak dan kolesterol ialah Omega dan Lecithin. Alfafa dan Herblax bertindak sebagai agen detoks, membuang lemak dan toksin.
 
ESP bertindak untuk membina otot dan memberi rasa kenyang yang lama. Cinch Shake bertindak untuk membakar lemak berlebihan, mengurangkan inci badan,  dalam masa yang sama mengekalkan dan membina otot supaya badan tidak gelebeh selepas proses penurunan berat badan. Cinch Tea berperanan untuk  meningkatkan metabolisme untuk pembakaran lemak dan beri tenaga.


Ahhaa...ini cadangan untuk anda yang teringin sangat nak dapatkan set kurus Shaklee secara ansuran..Anda boleh memilih set-set seperti dibawah..Ada 3 pilhan untuk anda..




Bagaimana nak dapatkan Set Kurus Shaklee secara ansuran?

Maksud Ansuran yang saya hebahkan ialah ansuran dalam proses mendapatkan produk, bukan dari segi pembayaran. Jadi sama ada anda mahu bermula dengan set kurus basic dahulu atau extra atau pun terus mengambilkan set kurus premium untuk kepuasan maksimum. Semuanya terpulang dengan bajet anda.

Contohnya..jika permulaannya anda mengambil set kurus basic untuk bulan pertama, bulan seterusnya boleh tambah ESP atau Cinch shake untuk mendapatkan lebih kepuasan dalam program diet anda. Lagipun setiap produk boleh bertahan 1-2 bulan.


Cuci-cuci mata testimoni Pengguna Set Kurus Shaklee yang berjaya.. ;)

Boleh klik di SINI ya. ;)

Nak dapatkan set kurus shaklee secara ansuran? boleh terus hubungi saya.

Salam sayang, Sharifah Zawiyah.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment