Sunday, June 19, 2016

Sembuhkan Gastrik dengan ESP

  No comments    
categories: , ,
Assalamualaikum semua..

Ada yang sedang mengalami masalah gastrik? Ada rasa sakit pada atas perut betul-betul di bahagian bawah rusuk. Selalu rasa loya dan mudah muntah. Perut sering rasa tak selesa, rasa senak dan pedih pada perut.

Betul la tu..anda mungkin mengalami Gastrik. Jangan risau, hari ni saya nak kongsi sedikit info untuk sembuhkan gastrik dengan ESP.


Agak-agak, macam mana boleh kena sakit gastrik?

Gastrik ni bukannya penyakit keturunan. Gastrik terjadi sebab selalu sangat melengahkan waktu makan atau suka skip makan atau terlupa nak makan. Mungkin masalah kesibukan yang melampau buat anda tak sempat untuk makan langsung.

Jadi, terimalah sakit gastrik dimana bila perut dibiarkan kosong tanpa makan, asid perut akan menghakis perut anda. Akhirnya terjadilah luka pada dinding perut. Ulser dalam perut dipanggil gastrik.


Sembuhkan Gastrik dengan ESP!!




ESP diperbuat daripada kacang soya yang tidak diubah genetiknya, bersifat alkali berlawanan dengan sifat asid perut sangat membantu mengurangkan dan pemulihan gastrik. Sifat asid dalam perut kesan daripada gastrik menjadi neutral bila anda makan ESP Shaklee yang bersifat alkali. Malah ESP sangat membantu pembentukan semula sel-sel tisu baru untuk membina dan memulihkan diding perut yang luka kerana gastrik.

Manfaat lain ESP membantu beri anda rasa kenyang yang lebih lama sekaligus memberi tenaga segera supaya anda kekal cergas sepanjang hari. Bagi anda yang sangat sibuk,  memang sesuai untuk menjadikan ESP sebagai supplemen harian dan dalam masa yang sama ikhtiar untuk sembuhkan gastrik dengan ESP.

Baca: 1001 khasiat ESP Shaklee

Insyaallah anda akan nampak kesannya dalam masa yang singkat.

Testimoni Pengguna : Sembuhkan Gastrik dengan ESP









Alhamdulillah..ramai yang beri feedback yang sangat baik. Bukan sekadar sembuhkan gastrik dengan ESP, malah banyak sangat manfaat lain yang anda akan dapat daripada setong ESP Shaklee. Rasainya sendiri, in shaa Allah saya yakin anda akan puas hati.

Salam sayang, Sharifah Zawiyah.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call / Sms / WhatsApp: 013 – 433 3652

0 comments:

Post a Comment