Tuesday, August 02, 2016

Set Kesihatan Wanita

Assalamualaikum semua.

Baru berkesempatan nak berkongsi dengan anda, promosi Set Kesihatan Wanita untuk semua wanita-wanita kesayangan ramai ni. 

Anda wanita seawal usia adik-adik yang masih bersekolah hinggalah warga emas, tak kira sama ada sudah berkahwin atau belum, mempunyai anak atau tidak, semuanya sesuai untuk mengambil Set Kesihatan Wanita ni ;)

Jadikan KESIHATAN adalah yang UTAMA, hadiahi diri anda dengan Nutrisi yang Baik hari ini. 



4 Set Kesihatan Wanita yang boleh anda pilih ialah:


GORGEOUS SET


Gabungan vitamin yang terdapat dalam set ini ialah Vitalea, ESP, Gla Complex dan Sustained Release Vitamin C.

Sesuai untuk remaja dan wanita yang ingin hamil dan mempunyai masalah kesuburan serta period tak teratur, mempunyai masalah kulit yang berjerawat dan berparut, sistem imunisasi rendah dan selalu tak sihat,


PRENATAL SET


Gabungan vitamin yang terdapat dalam set ini ialah ESP, Vitalea, Bcomplex, Sustained Release Vitamin C, Ostematrix, Omega Guard.

Sesuai untuk wanita yang merancang untuk hamil dan ibu hamil yang meinginkan nutrisi lengkap dan mengekalkan kesihatan yang baik sepanjang tempoh kehamilan. Set ini juga sesuai untuk mereka yang inginkan supplement untuk kesihatan menyeluruh.


POSTNATAL SET


Gabungan vitamin yang terdapat dalam set ini ialah ESP, Vitalea, Alfalfa, Sustained Release Vitamin C, Ostematrix, Omega Guard.

Sesuai untuk ibu berpantang dan juga menyusukan bayi secara esklusif. Ia membantu memberi kesegaran tubuh bada si ibu selepas bersalin, mengembalikan kecantikkan wajah, membantu mengurangkan berat badan, dan mampu membantu penyusuan dengan merangsang susu ibu dengan lebih banyak.


AMAZING GOLDEN SET


Gabungan vitamin yang terdapat dalam set ini ialah ESP, Vitalea, Ostematrix, Gla Complex, Omega Guard, Vivix.

Sesuai untuk wanita yang perlukan supplement untuk kesihatan menyeluruh bagi penjagaan luaran dan dalaman, juga untuk wanita yang hampir menopause/menopause. Sangat sesuai untuk dihadiahkan kepada ibu-ibu kita.


“Make Your Health Priority and Rewards Yourself with Good Nutrition Today!”

Ada lagi best, percuma ECO BEG SHAKLEE yang cantik dengan setiap pembelian Set Kesihatan Wanita sepanjang bulan Julai sehingga September 2016 ni ya (selagi stok masih ada).


Jom semua wanita kita jaga kesihatan dengan Set Kesihatan Wanita Shaklee :D

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call / Sms / WhatsApp: 013 – 433 3652

0 comments:

Post a Comment