Tuesday, August 02, 2016

Testimoni Vivix Shaklee Bantu pesakit Buah Pinggang

Assalamualaikum semua..

Entri sebelum ini kita dah tahu sedikit maklumat berkaitan sakit buah pinggang (boleh baca di SINI).  

Buah pinggang yang sudah mula rosak akan terus merosak dan boleh turut menyebabkan pelbagai komplikasi lain yang akan membuatkan tahap kesihatan menjadi lebih teruk.

Sakit buah pinggang Kronik dikatakan tiada penawar. Namun, peluang untuk terus hidup dengan lebih sihat dan aktif masih ada jika kena dengan rawatan yang betul.

Jadi, entri hari ini testimoni vivix Shaklee bantu pesakit buah pinggang, merupakan satu rawatan alternatif untuk pesakit buah pinggang dimana ianya telah membantu ramai pesakit buah pinggang untuk hidup dengan lebih sihat.

KOS RAWATAN SAKIT BUAH PINGGANG

Sebelum tu saya nak share sedikit kos rawatan sakit buah pinggang. Jangan terkejut bila melihat kos rawatan sakit buah pinggang yang sangat tinggi ya kerana inilah hakikat yang terpaksa pesakit buah pinggang lalui bila mana terpaksa menjalani proses ini untuk meneruskan hidup dengan lebih baik.


Berbanding dengan harga Vivix Shaklee, ianya jauh lebih murah untuk dijadikan rawatan alternatif untuk pesakit buah pinggang kerana ramai yang telah mencuba dan menunjukkan hasil yang positif. Malah, ada juga doktor yang turut mengesyorkan Vivix Shaklee sebagai ikhtiar untuk pesakit buah pinggang hidup dengan lebih baik.



BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT BUAH PINGGANG?

Mengikut kajian, resveraterol membantu buah pinggang melalui 6 cara:
  • Antioksidan, mengurangkan tekanan oksidatif pada nephron buah pinggang dan mengelakkan berlaku kerosakan yang lebih teruk pada saraf buah pinggang
  • Meningkatkan struktur dan bentuk buah pinggang yang normal
  • Mengurangkan pengumpulan platlet pada buah pinggang
  • Mengembangkan salur darah pada buah pinggang
  • Mengurangkan proses lipid peroksida
  • Mengurangkan kematian sel saraf buah pinggang

Jom saya kongsikan beberapa testimoni Vivix Shaklee bantu pesakit Buah pinggang:

Testimoni 1: Vivix Shaklee Bantu pesakit Buah Pinggang
Aisyah pesakit buah pinggang kronik. Buah pinggang kirinya rosak, manakala yang kanannya berair. Setelah menghabiskan sebotol VIVIX , ketumbuhan sebesar 18cm di pinggang kanan kecut kepada 11cm. Sekarang, beliau dah menghabiskan berbotol botol Vivix dan dah boleh menjalani kehidupan nya seperti biasa.
sumber : myladangvitamin.blogspot.com

  
Testimoni 2: Vivix Shaklee Bantu pesakit Buah Pinggang


 Testimoni 3: Vivix Shaklee Bantu pesakit Buah Pinggang


Testimoni 4: Vivix Shaklee Bantu pesakit Buah Pinggang


Testimoni 5: Vivix Shaklee Bantu pesakit Buah Pinggang


Alhamdulillah..dengan sebotol VIVIX, ia bukan sahaja membantu daripada segi kesihatan, malah menaiktaraf kehidupan menjadi lebih ceria dan bahagia. 

Setiap penyakit pasti ada penawarnya. Berusahalah yang terbaik dan pohonlah padaNya kerana Allah jua yang maha menyembuhkan. 

Moga testimoni vivix Shaklee bantu pesakit buah pinggang ini sedikit sebanyak memberi manfaat dan keyakinan kepada pesakit buah pinggang serta semangat mencari ikhtiar untuk hidup dengan lebih baik.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Call / Sms / WhatsApp: 013 – 433 3652


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


0 comments:

Post a Comment