Thursday, August 04, 2016

Set Kesuburan Shaklee untuk Suami

Assalamualaikum semua..

Usaha untuk memiliki zuriat sendiri perlulah dilakukan oleh suami dan juga isteri. Bukan hanya ikhtiar daripada sebelah pihak sahaja, sama ada suami sahaja ataupun hanya isteri sahaja.


Set kesuburan Shaklee untuk suami merupakan salah satu ikhtiar kepada suami untuk meningkatkan tahap kesuburan suami dengan membekalkan makanan berkhasiat dalam menghasilkan sperma yang lebih berkualiti.

Nak tahu Makanan Berkhasiat Untuk Menghasilkan Sperma Berkualiti?

 
 MAKANAN BERKHASIAT UNTUK MENGHASILKAN SPERMA BERKUALITI

Zinc
Zinc ibarat makanan pelengkap bagi kaum lelaki untuk meningkatkan bilangan sperma, meningkatkan kualiti dan fungsi sperma sekaligus meningkatkan kesuburan lelaki.

Mana nak cari sumber zinc? Sang suami boleh makan tiram, daging rusa, daging biri-biri, daging merah, udang dan kacang hijau. Tapi ingat, jangan masak lama-lama ya. nanti sumber zinc itu akan mudah rosak.


Selenium
Sumber ini diperakui dalam menghasilkan sperma yang lebih berkualiti. Lelaki yang kurang sumber selenium akan menghasilkan sperma yang sedikit.

Apa yang suami boleh makan untuk mendapatkan sumber selenium. Antaranya, ikan jenahak, hati, ikan kod, ikan tuna, ikan sardin dan cendawan butang ya.
  

Vitamin E
Vitamin E berperanan untuk meningkatkan mortaliti sperma dan penting dalam menghasilkan sperma yang aktif. Antara sumber vitamin E yang boleh didapati ialah biji bungan matahari, almond dan betik.


CoQ10
Sumber ini berfungsi untuk meningkatkan mortaliti sperma dan berperanan untuk melindungi sel daripada kerosakan akibat radikal bebas serta menjaga kesihatan telur.

Makanan laut dan juga organ lembu membekalkan sumber CoQ10. Namun penting untuk anda tahu, peratusan CoQ10 akan menurun jika haiwan tersebut tua.

Baca : Tips Meningkatkan Kesuburan Suami

Keempat-empat sumber makanan berkhasiat ini sangat penting dalam menjaga kualiti sperma seterusnya meningkatkan fungsi kesuburan lelaki. Namun, sumber makanan berkhasiat untuk lelaki ini mudah rosak apabila dimasak dan ada juga yang agak susah untuk diperolehi.


CARA MUDAH PEROLEHI SUMBER MAKANAN BERKHASIAT UNTUK MENGHASILKAN SPERMA YANG BERKUALITI

Tanpa perlu risau khasiat hilang akibat terlebih masak atau mudah rosak, suami boleh amal pengambilan 3 vitamin yang lengkap untuk kesuburan suami iaitu Zinc, Vitamin E yang mengandungi selenium dan juga CoQ10.

Set Kesuburan Shaklee untuk Suami:




3 vitamin ini memudahkan suami konsisten untuk mengambil makanan berkhasiat untuk menghasilkan sperma yang lebih berkualiti sekaligus meningkatkan peluang hamil bagi isteri.


Antara testimoni pengguna Set Kesuburan Shaklee untuk suami:

sebulan suami ambil zinc dan vitamin E, isteri hamil..dengan  izin Allah


Zinc dan Vitamin E untuk sperma yang lebih berkualiti


CoQ10 - lebih bertenaga dan tahan lebih lama
sumber: anakkuwiraku.com


Kita merancang..kita usaha..kita ikhtiar..Allah jua yang mengizinkan. 

Set Kesuburan Shaklee untuk Suami ini antara ikhtiar terbaik untuk anda suami isteri memiliki zuriat sendiri. Selebihnya, berserah kepada Allah,kerana Dia Maha Mengetahui bila waktu dan masa yang sesuai untuk anda menjadi seorang ibu dan ayah.

Jangan lupa Doa dan Tawakkal ya..Saya doakan urusan anda suami isteri yang tidak putus asa berusaha untuk hamil dipermudahkan.

Salam sayang,
Sharifah Zawiyah.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment