Wednesday, October 26, 2016

Positif Hamil dengan GLA Complex

Assalamualaikum..

Cahaya mata penyeri hidup pasangan suami isteri. Namun, bukan semua pasangan dikurniakan rezeki anak dengan cepat. Rezeki itu rahsia Allah. Jika masih belum rezeki, teruskan berdoa dan usaha yang berterusan.


Di Shaklee, salah satu vitamin yang sangat membantu wanita untuk hamil ialah GLA Complex yang merupakan salah satu produk mesti cuba dalam Set Kesuburan Shaklee. Jadi, perkongsian hari ni berkaitan dengan positif hamil dengan GLA Complex ya.


Bagaimana GLA Complex boleh membantu dalam usaha untuk wanita hamil?


GLA Complex membantu wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu ketika waktu subur. Namun, perlu tahu juga tak semua orang memperolehi cecair yang sebegitu adalah ‘subur’.

Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan wanita itu. Cecair yang subur akan membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio lalu bersenyawa dengan sel ovum.


Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih lagi hidup di situ sehingga hari ke-5.

Testimoni Positif Hamil dengan GLA Complex



.


Jika anda wanita yang sedang berusaha untuk hamil, boleh ambil lah GLA complex sebagai salah satu ikhtiar ya.Mungkin antara penyebab anda masih belum hamil ialah kesihatan dalaman yang bermasalah. Kita cuba perbaiki dan tingkatkan tahap kesihatan kita. In shaa Allah..
.

GLA complex juga sangat bagus untuk anda yang mempunyai masalah period tidak teratur, senggugut, cyst, rambut gugur dan kulit wajah yang berjerawat.


Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

1 comment:

  1. Memang membantu wanita menjadi lebih subur dengan GLA Complex ni. Kena add on OmegaGuard skali supaya seimbang Omega-6 dan Omega-3.

    ReplyDelete