Tuesday, October 18, 2016

Testimoni Pengguna Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee

Assalamualaikum..

Mencuci muka! Perkara mudah tapi tak boleh diambil ringan kerana ia adalah langkah pertama yang sangat penting dalam penjagaan kulit muka. Jadi, setiap daripada kita perlu memilih pencuci muka yang bagus dan sesuai dengan kulit masing-masing ya.



Alhamdulillah..sejak akhir-akhir ni ramai betul yang memilih Gentle Deep Foaming Cleanser (pencuci muka Nutriwhite). Sesuai dengan namanya, pencuci muka Nutriwhite bertindak untuk membersih dengan sangat lembut sekalipun pada bahagian sekitar mata tau.

Pencuci muka best ni diperbuat daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan terpilih tanpa kandungan bahan kimia berbahaya yang merengsa kulit, dan tak membuatkan kulit kering dan pedih selepas dicuci.

  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit

Dan yang paling best, ia sangat menjimatkan! Saya sendiri jatuh cinta dengan pencuci muka Nutriwhite ni. Walaupun hanya sedikit digunakan (hanya sebesar biji kacang hijau), buih yang dihasilkan memang banyak dan halus, serta lembut pada kulit.

Secara puratanya, satu tiub tu biasanya boleh tahan lebih kurang 9 bulan hingga setahun dengan penggunaan dua kali sehari! Lama, kan? Saya sendiri guna pencuci muka Nutriwhite ni selama hampir 8 bulan dengan penggunaan 3-4 kali sehari. ;)

Sebab tue lah dah ramai yang sukakan pencuci muka NutriWhite Shaklee ni. Jom tengok!

Apa kata mereka? Testimoni Pengguna Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee















Banyaknya testimoni pengguna pencuci muka Nutriwhite Shaklee!! Semuanya berpuas hati..

Jangan risau ya..pencuci muka Nutriwhite ini tidak mengandungi bahan menghakis sehingga mampu untuk memutihkan kulit. Formula pencuci muka Nutriwhite ni semulajadi dan bebas paraben memang sesuai sangat untuk kulit wanita asia seperti kita.

Lagi best bila mana kualiti pencuci muka Nutriwhite ini setanding dengan produk BERJENAMA yang lain seperti SKII, CLINIQUE dan lain-lain. Apa yang membezakannya ialah harganya yang yang jauh lebih murah dan berpatutan. Jadi, tidak perlu berbelanja lebih untuk kelihatan cantik ;)

Nak pencuci muka Nutriwhite? atau Rangkaian Set Skin Care Nutriwhite?

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment