Wednesday, November 16, 2016

Combo Kurus Super Jimat November 2016

Assalamualaikum..

Hai hai, dah masuk tengah bulan ni. Sempena promosi hebat Shaklee bulan November 2016 ni kan, sha ada offer super jimat yang anda mungkin belum tahu. Khas untuk anda yang nak kurus tau. Memang sangat JIMAT ;)



Combo Kurus Super Jimat November 2016


Paling untung dan paling jimat adalah Set combo Lecithin dan Alfafa Complex untuk bulan ni. Rugi sangat kalau tak grab set ni terutamanya anda yang mencari set kurus budget. 

  • Beli 3 botol Lecithin, PERCUMA 1 botol lecithin
  • Beli 3 botol Alfafa complex, PERCUMA 1 botol Alfafa complex

Combo kurus super jimat november 2016 merupakan set kurus budget Shaklee, boleh tahan sehingga 4 bulan lamanya tau. Yang best lagi, harganya memang jimat, mampu milik dengan kesan yang berbaloi. 

Lecithin untuk kurus, ianya bertindak untuk memecah lelemak dan kolesterol di dalam badan dan Alfafa complex merupakan agen detoks yang berperanan untuk membuang semua lelemak dan kolesterol yang telah dipecahkan oleh lecithin.

Khasiat lain Lecithin dan Alfafa, kedua-dua vitamin ni membantu pelawasan,  meringakan sembelit, memperbaiki alergi dan melawan alahan, serta mencantikkan kulit. Sebab tu sha suka setiap vitamin Shaklee! Satu vitamin dengan khasiat berganda gitu :D

Apa kata mereka?




Bestnya bila dapat kesan positif macam ni kannn...nak tengok lebih banyak testimoni klik di SINI

Bagi anda yang mencari vitamin yang boleh bantu anda kurus, cepat-cepat dapatkan combo kurus super jimat november 2016 ni, offer super jimat bulan ni je tau. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi Sha okeh ;)



Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Farlim, Ayer Itam, Pulau PinangPenghantaran produk Shaklee menggunakan kurier/Poslaju ke seluruh Malaysia. Untuk order produkdaftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe
Daftar Keahlian Shaklee di 'Join Now' sekarang & Nikmati penjimatan sehingga 20%


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment