Wednesday, December 07, 2016

Promosi Akhir Tahun 2016 : Kulit Cantik, Sendi Sihat

Assalamualaikum semua..

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan terakhir bagi tahun 2016. Kejap je masa berlalu kan. Amacam azam tahun ni, berapa peratus yang tercapai tuuu?? ;) Apa-apa pun saya sentiasa doakan urusan kita semua sentiasa dipermudahkan.

Andai kata ada azam tahun ni yang belum tercapai, bolehlah masukkan dalam senarai azam tahun depan ya. Tapi kena janji pada diri sendiri, kena pulun habis-habislah kali ni.Takkan tiap-tiap tahun nak carried forward azam-azam tahun lepas kan :p

Syukur Alhamdulillah, di bulan terakhir tahun 2016 ni, Shaklee menawarkan promosi Akhir tahun 2016: Kulit Cantik, Sendi Sihat dengan Shaklee Collagen Powder.



Dengar saja nama kolagen, pasti ramai yang fikir ianya sangat berkaitan dengan kecantikan kan. Sebab tu berlambak-lambak testimoni kecantikan yang boleh anda dapati.

Bila usia kita menginjak 25 tahun dan ke atas, kolagen dalam badan kita akan semakin berkurangan. Disebabkan itulah kulit kita mulai kelihatan kendur, ada kedut di sekitar mata dan mulut, jeragat kehitaman mula muncul, rambut semakin berguguran, dan tak kurang juga ada yang mulai rasa sakit pada sendi dan lutut.

Seronoknya saya sediri kenal dengan collagen Shaklee, ianya bukan sekadar kolagen dan kecantikan. Malah ianya turut membantu untuk merawat masalah sakit sendi dan lutut. Ini memang pengalaman saya sendiri yang menggunakan collagen Shaklee untuk menangani masalah sakit lutut. Sangat mengujakan! 

Collagen Shaklee selamat, semulajadi dan Berkesan. 

Nak kulit cantik, sendi sihat? Jom reramai ambil peluang sementara pomosi akhir tahun 2016; Collagen Shaklee ni ya. Dapatkan sekotak collagen percuma dengan pembelian 6 kotak collagen Shaklee dan nikmati diskaun 5% jika anda membeli 2 kotak collagen Shaklee!

Salam sayang,
Sharifah Zawiyah @ mamaZiqry


Hubungi kami untuk dapatkan konsultasi secara percuma:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe
Daftar Keahlian Shaklee di 'Join Now' sekarang & Nikmati penjimatan sehingga 20%

0 comments:

Post a Comment