Tuesday, April 21, 2020

Hubungan Intim Lesu?

  No comments    
categories: ,
Ada masalah hubungan intim lesu? Jangan dibiarkan masalah ini, kerana risau pula ianya akan mengganggu keharmonian rumahtangga.



Walaupun hubungan suami isteri bukan sekadar memenuhi nafkah di dalam bilik tidur, namun tak dinafikan masalah dingin seks dan hubungan intim lesu boleh menyebabkan hubungan suami isteri terganggu dan menjadi renggang.

Bagaimana nak mengatasi masalah hubungan intim lesu?


Nahh..amalkan Vitamin E Shaklee.

Walaupun pada asasnya Vitamin E merupakan vitamin untuk kecantikkan kulit, tetapi jangan pandang rendah pada kemampuan vitamin E ni tau.

Vitamin E mampu meningkatkan keinginan seksual suami isteri.  InshaAllah selepas mengambil Vitamin E, rasa malas, rasa penat nak bersama tu dapat diatasi. Silap-silap...sang isteri pula mencari sang suami🤭





Oh ye, ada kajian juga mendapati, Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU – 800 IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

 Jadi pada suami isteri yang planning untuk ada zuriat sendiri tu, Vitamin E juga salah satu suplemen yang sangat bagus untuk kesuburan.

Jika anda antara isteri atau suami yang mengalami masalah dingin seks dan hubungan intim lesu, jangan teragak-agak untuk mendapatkan Vitamin E ini ya. Hangatkan semula hubungan suami isteri anda.



Rugi sangat kalau tak cuba..

Vitamin E boleh makan sehingga 4 bulan. Share bersama suami atau isteri pun boleh tahan sehingga 2 bulan. Sangat-sangat jimat.

Lepas makan Vitamin E ni boleh apply tips keharmonian rumahtangga dengan cakar harimau pulak ya🤪 Hehe..


Sebarang pertanyaan atau nak dapatkan produk Shaklee,boleh terus hubungi kami di:

Call / Whatsapp : 013 – 433 3652 (klik untuk terus whatsapp saya) 

Add Fb saya : Sharifah Zawiyah untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan produk Shaklee.

Klik Like & Follow FB Page saya: MamaZiqry Shaklee Penang

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.


JOIN NOW ðŸ‘ˆ klik
Boleh isi form ni untuk register ahli shaklee, yuran rm35 seumur hidup. Lebih Jimat 20-30% daripada harga asal.


0 comments:

Post a Comment